تولیدی تیشرت مردانه

تولیدی تیشرت مردانه

تولیدی تیشرت مردانه

یک خرید خوب را تجربه کنید.

یکی از بهترین راه‌های موفقیت در فروش این هست که خرید خوبی برای مغازه داشته باشیم. برای خرید ارزان باید بالای هرم زنجیره تامین رو پیدا کنیم. یعنی پیدا کردن تولیدی پوشاک.

تولیدی پوشاک تهران مارک تولید کننده انواع پوشاک مردانه و بچگانه است. ما در مجموعه تولیدی خودمون انواع محصولات رو تولید می‌کنیم. از جمله تولیدی تیشرت مردانه.

یکی از مزیت‌های ما این هست که در تیراژ بسیار بالا تولید می‌کنیم. از این طریق می‌تونید اطمینان داشته باشید که بهترین قیمت و کیفیت رو خریداری می‌کنید. تهران مارک با پشتیبانی قوی از شما کمک می کنه که بتونید خرید خوبی رو تجربه کنید و همیشه مشتری ما بمونید. ما به دنبال همکاری بلند مدت با شما هستیم. از همراهی شما سپاسگزاریم.

انواع تیشرت‌های مردانه تهران مارک

تیشرت جز جدایی ناپذیر استایل مردانه است. نیاز به اطو کشیدن ندارد، راحت است و در بین پسرها و مردها طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل باید در تولید این محصول تنوع بالایی را ارائه دهیم. چرا که هر شخصی نیاز به مدلهای متفاوتی از تیشرتها دارد. تولیدی تهران مارک انواع مختلفی از این محصول را در طرح و رنگهای مختلف بصورت هفتگی روانه بازار می‌کند.

انواع تیشرت، پولوشرت، تیشرت یقه گرد و یقه هفت، تیشرت لانگ و تیشرت جذب و… از جمله تولیدات تهران مارک است. ما این تیشرت‌ها را در رنگبندی متنوع و سایزبندی‌های استاندارد تولید می‌کنیم.

جنس پارچه تیشرت‌ها از پنبه سوپر بوده که بهترین نوع پارچه برای تولید تیشرت است. این نوع پارچه نرم و سبک است، تنفس پذیری بالایی دارد و در مقابل شستشو مقاوم است. بهمین دلیل برای تولید تیشرت‌های مردانه که مرتبا مورد استفاده قرار می‌گیرد مناسب است.

نحوه مشاهده و خرید از تولیدی تیشرت مردانه تهران مارک

ما محصولات خودمون رو علاوه بر اینکه در فروشگاه سایت به نمایش میزاریم، توی کانالهای خودمون هم قرار می‌دیم.

برای دیدن آدرس همه کانالهای تلگرام و اینستاگرام ما می‌تونید این صفحه رو مشاهده کنید.

در ادامه تعدادی از نمونه تیشرت‌های تولیدی پوشاک تهران مارک رو می‌تونید ببینید. البته برای دیدن محصولات جدید همیشه سایت و شبکه های اجتماعی ما رو دنبال کنید.

تهران مارک
ارسال دیدگاه