قیمت عمده لباس مردانه

قیمت عمده لباس مردانه

قیمت عمده لباس مردانه

اگر به دنبال قیمت عمده لباس مردانه هستید، یا بوتیک مردانه دارید و یا تازه قصد ورود به بازار پوشاک مردانه را دارید. تبریک؛ جای درستی را انتخاب کرده‌اید. تهران مارک، تولیدکننده انواع لباس مردانه با بهترین قیمت‌ها در بازار بزرگ تهران است. ما محصولات اصلی مردانه و پسرانه را تولید می‌کنیم. محصولاتی مانند تیشرت، پیراهن اسپرت و جعبه‌ای، شلوار جین و کتان، شلوار اسلش که پر استفاده‌ترین محصولات مردانه هستند. در کنار این محصولات، پوشاک پسرانه در رده نوجوان را نیز تولید می‌کنیم.

در نتیجه با مشاهده لینک‌های بالا می‌توانید قیمت عمده لباس مردانه را ببینید. برای اینکه بوتیک خود را تکمیل کنید، نیازمند خرید محصولاتی با کیفیت و تنوع بالا هستید. با خرید از تهران مارک به این هدف می‌رسید و محصولاتی در دست خواهید داشت که فروش شما را افزایش خواهند داد. همه محصولات از یک مبدأ ارسال می‌شوند و هزینه بار شما نیز سرشکن خواهد شد.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

نکاتی در زمینه خرید پوشاک عمده

اما برای خرید عمده باید به نکاتی توجه کنید تا خرید بهتری داشته باشید. اولین موضوع خرید مستقیم از تولیدی است. شما باید تلاش کنید محصولات را با بهترین قیمت ممکن خرید کنید تا بتوانید در بازار رقابت کنید. اگر محصولی را بخرید اما مغازه کناری شما همان محصول را ارزانتر بفروشد، حتی دوستان شما هم از او خرید خواهند کرد! در نتیجه اولین موضوع قیمت مناسب است. بهترین روش برای خرید عمده ارزان، خرید عمده بدون واسطه و مستقیم از تولیدی است. تهران مارک، کارخانه تولیدی لباس مردانه در تهران است.

دومین موردی که باید به آن توجه کنید کیفیت محصول است. محصولات شما باید دارای دو ویژگی مهم باشند، یکی کیفیت پارچه بالا باشد و دوم اینکه کیفیت دوخت و طراحی عالی باشد. ما در تولید تهران مارک پارچه را با تیراژ بالا خرید می‌کنیم و یا خودمان در واحد تولید پارچه، نخ را به پارچه تبدیل می‌کنیم. در نتیجه بهترین نوع پارچه را خریداری می‌کنیم و در کنار آن بهترین قیمت را نیز خواهیم داشت. تهران مارک، پارچه‌های مناسب را یا تولید می‌کند و یا با کیفیت و قیمت مناسب از بازار تهیه می‌کند.

سومین مسئله این است که شما باید بتوانید به فروشنده عمده اطمینان کنید. بخصوص اگر قصد خرید آنلاین دارید. ما علاوه بر کارخانه تولید پوشاک مردانه، در بازار نیز شعبه حضوری داریم. شماره تلفن‌های ثابت و موبایل ما همیشه پاسخگوی شما هستند و در دسترس هستیم. تهران مارک، شعبه حضوری و تلفن‌های پشتیبانی پاسخگو دارد.

مقایسه کنید

یکی دیگر از راه‌های مرسوم در بازار این است که قبل از خرید، قیمت‌ها را مقایسه کنید. برای مقایسه قیمت‌ها تلاش کنید که محصولات دیگر فروشنده‌ها را نیز بررسی کنید. در صورتی که قیمت‌های دیگر فروشنده‌ها متفاوت بود، حتمن به کیفیت و دوخت آن محصول هم دقت کنید. هر ارزانی به معنای خوب بودن نیست. توجه داشته باشید که ما در تهران مارک به ارزنده بودن محصولات اعتقاد داریم. به این معنی که یک محصول را می‌توان با پارچه‌ای ضعیف تولید کرد و با قیمتی پایین به فروش رساند. اما توجه داشته باشید که مشتری‌ها پس از مدتی از کیفیت آن محصولات دل‌زده شده و به سراغ محصولاتی با کیفیت می‌روند. مشتری با نخریدن، بازار را تنبیه می‌کند. با خرید محصولات با ارزش از تولیدی‌ها، فروش خود را افزایش دهید. مشتری برای چیزی پول پرداخت می‌کند که ارزشش را داشته باشد.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

استعلام قیمت عمده و ثبت سفارش از تهران مارک

برای خرید از تهران مارک راه‌های مختلفی وجود دارد. محصولات ما در تیراژ بالا و با بهترین قیمت تولید می‌شوند. راه‌های مشاهده این محصولات متعدد هستند. ما دارای کانال تلگرام، پیج اینستاگرام و روبیکا هستیم. همچنین از طریق فروشگاه سایت هم می‌توانید محصولات ما را مشاهده کنید.

خرید از طریق شبکه‌های اجتماعی

همانطور که اشاره شد ما در تلگرام، اینستاگرام و روبیکا دارای حساب کاربری بوده و می‌توانید محصولات ما را از طریق آن راه‌ها مشاهده کنید. برای مشاهده لینک کانال‌های ما به صفحه شبکه‌های اجتماعی تهران مارک مراجعه کنید.

خرید از طریق فروشگاه سایت

ما همه محصولاتمان را در سایت نیز بارگذاری می‌کنیم. به همین دلیل می‌توانید با سرعت بیشتر، محصولات را در دسته‌بندی‌های مختلف مشاهده کنید. اما حتمن در کانال‌های ما عضو باشید تا بتوانید در سریعترین زمان ممکن از تولید و عرضه جدیدترین محصولات ما با خبر شوید.

ارسال سفارشات شما

پس از ثبت سفارش و تشریفات واریز وجه فاکتور، محصولات را در اسرع وقت بسته‌بندی و برای شما عزیزان ارسال می‌نماییم. ارسال‌های ما از طریق باربری، پست، تیپاکس و سایر راه‌های امن است که محصول به سلامت به دست شما برسد. ما متعهد هستیم که ارسال محصول را به سرعت انجام دهیم. همچنین ارسال محصولات دقیقا طبق سفارش باشد تا آسان‌ترین و بهترین خرید ممکن را تجربه کنید. در طول پروسه ثبت سفارش و ارسال نیز می‌توانید با همکاران ما در واحد پشتیبانی هم در تماس باشید. البته همیشه کمی صبر کنید چرا که بارهای ارسالی از طریق باربری‌ها ممکن است با تأخیراتی مواجه شود. اما در صورتی که نیاز به تماس و پیگیری داشتید حتمن با همکاران ما در ارتباط باشید.

لینک‌های مفید

تهران مارک
ارسال دیدگاه