لباس عمده تهران

لباس عمده تهران

بازار بزرگ تهران

برای خرید لباس عمده تهران بهترین مکان بازار اصلی عمده فروشان تهران است. بازار بزرگ تهران، بازار اصلی تولیدی‌ها و عمده‌فروشان پوشاک است. شما می‌توانید با حضور در این بازار، محصولات متنوع را مشاهده کنید. تهران مارک هم در بازار بزرگ تهران شعبه دارد. ما در زمینه تولید انواع پوشاک مردانه و پسرانه فعالیت گسترده داریم.

همانطور که گفتیم بازار بزرگ تهران از دیرباز مقصد اول خریداران عمده پوشاک بوده است. البته امروزه در شهرهای مختلف مانند مشهد، اصفهان و شیراز و سایر شهرهای ایران هم تولیدی‌هایی مشغول به فعالیت هستند اما تجمع بخش وسیعی از تولیدیها در تهران است. به همین دلیل طیف وسیعی از طرح و رنگ در این بازار قابل مشاهده است. تولیدکنندگان این بازار با شناخت سلیقه و همینطور مد روز، محصولات جدید را وارد بازار می‌کنند. 

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، بازار تهران از شمال به خیابان 15 خرداد، از غرب یه خیام، از شرق به مصطفی خمینی و از جنوب به خیابان مولوی محدود می‌شود. در این محدوده که آدرس تهران مارک را هم مشاهده می‌کنید، اغلب تولیدی‌ها و عمده‌فروشان پوشاک، پارچه، کیف، کفش و سایر صنایع حضور دارند. مطمئنا شما هم تابحال به این بازار سفر کرده و خرید داشته‌اید. اگر نه حتمن برای یک بار هم که شده به این بازار وارد شوید تا با دنیایی از کالاهای متنوع روبرو شوید.

 

خرید آنلاین

البته امروزه خرید آنلاین باعث شده که میزان سفرها برای خرید و فروش کالا کاهش پیدا کند. اغلب مردم برای خرید از راه آنلاین استفاده می‌کنند و این یک روش خوب و جدید در سراسر دنیاست. اما بهرحال بهتر است هر ساله چندین بار برای خرید بصورت حضوری هم اقدام کنید. از این طریق می‌توانید فروشندگانی که در فضای آنلاین حضور ندارند یا ضعیف هستند را هم ببینید. 

برای خرید آنلاین از تهران مارک کافی است محصول مورد نظر را مشاهده و پس از انتخاب برای ما در یکی از شبکه‌های اجتماعی ارسال کنید. ما در شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام و روبیکا حضور فعال داریم. شما از هر یکی از این شبکه‌های اجتماعی که استفاده می‌کنید می‌توانید محصولات را مشاهده کنید. فروشگاه سایت ما نیز فعال است و محصولات را از آن طریق هم می‌توانید مشاهده کنید. 

پس از این فرآیند، فاکتور شما ثبت و پس از واریزی محصولات درخواستی به آدرس شما ارسال خواهد شد. همکاران ما در تمامی این مراحل در کنار شما هستند و بخوبی از شما پشتیبانی خواهند کرد. در صورت هر گونه سوال یا ابهام با ما در ارتباط باشید.

چطور بهترین خرید را داشته باشیم؟

حالا که با بازار بزرگ تهران و خرید آنلاین هم آشنا شدید، بهتر است به این نکته هم توجه داشته باشید که چطور بهترین خرید را داشته باشید؟ جواب این سوال نیاز به تجربه و مشورت دارد. بهتر است برای اینکه در گام‌های اولیه و شروع کسب و کارتان با مشکلات مواجه نشوید قبل از ورود به بازار کمی تحقیق کنید. همینطور می‌توانید مدتی را در جایی مشغول به کار باشید تا فوت و فن این کسب و کار را یاد بگیرید و با نیازهای بازار آشنا شوید. هدف شما این است که هر کالایی را که به مغازه و بوتیک خود وارد می‌کنید به فروش برسانید. در نتیجه بهتر است با دانش وارد این بازار شوید.

مورد دوم این است که در هنگام خریدهای اول سعی کنید به کالا توجه کنید. ببینید آیا کالاها از لحاظ دوخت و سایزبندی و… مشکلی ندارند؟ همینطور توجه داشته باشید که خریدهای اول را از هر تولیدی یا پخش‌کننده به مقدار کمتر خرید کنید تا بتوانید آن فروشنده را تست کنید. در صورتی که محصولاتی که خرید کرده‌اید مناسب بودند، می‌توانید با آن فروشنده بیشتر از پیش تعامل کنید. از این طریق ضرر و زیان‌های اولیه شما نیز کاهش پیدا می‌کنند.

تولیدات تهران مارک

از جمله تولیدات ما می‌توان به تولید تیشرت مردانه، شلوار اسلش مردانه، پیراهن اسپرت و جعبه‌ای مردانه، شلوار جین و کتان مردانه اشاره کرد. محصولات ما با بهترین قیمت و کیفیت به شما عزیزان ارائه می‌شود. برای خرید کافی است تصویر محصول مورد نظر خود را برای ما در روبیکا و یا هر یک از شبکه‌های اجتماعی ما ارسال کنید.

البته محصولات متنوع دیگری هم در تهران مارک تولید می‌شود. از جمله کاپشن و پافر، مانتو، هودی و بلوز، شومیز، شلوار اسلش پسرانه و بچگانه و… محصولاتی هستند که می‌توانید در کنار لباس مردانه خرید کنید. از این طریق می‌توانید با یک خرید از تهران مارک، کل مغازه خود را با یک خرید کامل، پر کنید. این محصولات در تنوع و رنگبندی و سایزبندی زیادی تولید می‌شوند.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

چطور ارزان تولید می‌کنیم؟!!!

بسیاری از افراد به محض دیدن ارزانی کالا به فکر کیفیت پایین می‌افتند. اما راز تولیدات ارزان ما تجربه بیش از 14 ساله ما در امر تولید محصولات است. ما تولیداتمان را از پارچه تا بسته‌بندی نهایی، خودمان انجام می‌دهیم. نخ را خریده و به پارچه با بهترین کیفیت تبدیل می‌کنیم. سپس پوشاک را تولید و روانه بازار می‌کنیم. برای خرید لباس عمده تهران بهتر است سراغ تولیدی اصلی بروید. کارخانه تولیدی پوشاک تهران مارک یکی از شناخته شده‌ترین تولیدی‌های پوشاک در بازار بزرگ تهران است. برای خرید محصولات، می‌توانید هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین اقدام کنید.

البته در بخش پارچه علاوه بر تولید توسط خودمان، با توجه به تولید تیراژ بالای محصولات، پارچه‌های دیگر را در تیراژ بالا هم خریداری می‌کنیم. در بخش طراحی، برش و دوخت با بهره‌گیری از همکاران مجرب و با سابقه محصولاتی بی نقص و با کمترین دور ریز را تولید کرده و از این لحاظ هزینه‌های تولید را بخوبی کاهش می‌دهیم. در نتیجه محصول نهایی ما یک محصول با کیفیت و با قیمت رقابتی است.

صادرات پوشاک تهران مارک

ما در مجموعه تولیدی تهران مارک آمادگی همکاری با همه تجار، بازرگانان و صادرکنندگان پوشاک را داریم. همچنین در صورتی که شما بیرون از ایران هستید و زبان فارسی و یا انگلیسی را برای تجارت می‌دانید،کافی است با همکاران ما در تماس باشید. محصولات ما را در سایت و کانالهای تهران مارک مشاهده کنید و سفارشات خود را ثبت نمایید. همکاران ما در تمامی مراحل در کنار شما خواهند بود.

تهران مارک
ارسال دیدگاه