تیشرت یقه کوبایی مردانه (عمده)

تیشرت یقه کوبایی مردانه (عمده)

تولیدی تیشرت یقه کوبایی مردانه (عمده)

تهران مارک یکی از پیشروترین تولیدیهای پوشاک مردانه است. ما در تولیدی تهران مارک انواع مختلف لباسهای مردانه را تولید و روانه بازار می‌کنیم. از جمله انواع تولیدی تیشرت یقه کوبایی مردانه (عمده). اما یکی از جدیدترین محصولات ما که در مرداد 1402 وارد کالکشن محصولات ما شد تیشرت یقه کوبایی است. این تیشرت در بین آقایان طرفداران زیادی دارد. معمولا طرح آزادی دارد و استایل زیبایی ایجاد می‌کند.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

یقه کوبایی چیست؟

شاید از خودتان بپرسید تیشرت یقه کوبایی چیست. این تیشرت یقه‌ای گرد و در وسط بالای سینه یک یقه کوچک هفتی دارد. البته پیراهن یقه کوبایی هم یکی از معروفترین مدلهای یقه است. این نوع یقه در پیراهن یقه‌ای برگردان دارد و مثل این است که دکمه اول پیراهن باز است.

چرا تیشرت یقه کوبایی طرفدار دارد؟

این نوع یقه سینه و شانه‌های مردها را بزرگتر و عریض‌تر نشان می‌دهد. به همین دلیل در بین مردها و بخصوص افرادی که وضعیت جسمانی ورزشکارانه دارند طرفداران زیادی دارد.

پارچه استفاده شده برای پیراهن و تیشرت‌های یقه کوبایی بیشتر لینن، کتان و نخ پنبه می‌باشد. این نوع لباس معمولا در تابستان و فصول گرم سال استفاده دارد. این نوع تیشرت‌ها را به حالتی کمی گشاد هم تولید می‌کنند. البته استایل اسپرت و جذب هم در این نوع تیشرت ها وجود دارد.

تیشرت و پیراهن‌های یقه کوبایی استایل زیبایی به مردها می دهد. هم از لحاظ ظاهری خوب هستند و هم برای فصل گرم سال بسیار خنک هستند.

خرید عمده تیشرت یقه کوبایی مردانه از تهران مارک

به تازگی یک مدل تیشرت یقه کوبایی با تنوع رنگ زیاد را در کالکشن خود اضافه کرده‌ایم.

برای مشاهده و خرید با ما در تماس باشید.

تهران مارک
ارسال دیدگاه