تیشرت مشکی عمده مردانه

تیشرت مشکی عمده مردانه

تهران مارک تولید کننده انواع تیشرت مشکی عمده مردانه در بازار بزرگ تهران است. تیشرت‌های مشکی اغلب استفاده‌های خاصی دارند. مثلا تیشرت‌های مشکی برای محرم که همین روزها می‌رسد. همینطور بسیاری از افراد بشدت تیشرت و لباس‌های مشکی را دوست دارند. یعنی بیشتر اوقات دنبال لباس‌هایی با تم مشکی هستند. اساسا مشکی باز هستند!!!

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

تیشرت مشکی محرمی و عمومی

به همین دلیل ما تولیداتی داریم که برای همین دو منظور قابل استفاده است. بخصوص جوان‌ترها که لباس‌هایی با طراحی خاص می‌پوشند.

این طرحهای جدید در کنار طرح‌های قدیمی بهترین انتخاب برای مشتری‌های شما خواهد بود. چرا که هم برای محرم و هم برای سایر روزهای سال قابل استفاده هستند. طرح‌ها هم ساده هستند و هم مناسب.

در ادامه تعدادی از این طرحها را برای شما به نمایش می‌گذاریم. برای مشاهده طرح‌های جدیدتر به منوی تیشرت در فروشگاه ما مراجعه کنید.

این سری اول از تیشرت‌های مشکی بود که می‌توان از آنها استفاده دو منظوره هم برای محرم و هم برای روزهای عادی داشت. برای مشاهده طرح‌های بیشتری حتمن به منوی تیشرت مردانه در فروشگاه مراجعه کنید.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

تیشرت مشکی برای مهمانی و سایر موارد

اما یک سری از تیشرت‌های مشکی هم در فروشگاه ما موجود است که دارای ویژگی های دیگری هستند. از جمله تا حدودی نگین کاری و زرق و برق دار هستند. این نوع تیشرت‌ها علاوه بر استفاده‌های عمومی، در جشن‌ها و مهمانی‌ها هم قابل استفاده هستند. افرادی که این نوع تیشرت‌ها را استفاده کنند می‌توانند یک استایل کژوال و غیر رسمی شیک را تجربه کنند. طوری که نگاه‌ها به آنها دوخته شود. در ادامه تعدادی از این مدل تیشرت‌ها را برای شما به نمایش می‌گذاریم.

همانطور که مشاهده می‌کنید ما در تولیدی تهران مارک تیشرت مشکی عمده مردانه را در طرح‌های متنوعی تولید می‌کنیم. با خرید از مدل‌های مختلف تیشرت‌های مشکی از ما همه سلایق مشکی پوش‌ها را پوشش خواهید داد.

خرید تیشرت مشکی عمده مردانه از تهران مارک

برای خرید تیشرت کافیه با شماره های ما تماس بگیرید و یا از طریق شبکه های اجتماعی با ما در تماس باشید. محصول مورد نظرتان را انتخاب و برای همکاران ما در واحد فروش ارسال کنید. در اسرع وقت سفارش شما فاکتور و آماده ارسال می‌شود.

تهران مارک
ارسال دیدگاه