مدل لباس برای افراد چاق و شکم دار

مدل لباس برای افراد چاق و شکم دار

تناسب داشته باشید!

قبل از اینکه به موضوع مدل لباس برای افراد چاق و شکم دار بپردازیم به شما توصیه می‌کنیم حتمن به مرور، تناسب اندام خود را باز گردانید. چاقی عوارض جسمی زیادی دارد که بهتر است هر چه زودتر برای آن فکری کنید. برای اینکه چاق نباشید باید دو گزینه را کنترل کنید، کاهش ورودی غذا و تداوم در انجام ورزش. اما همه این موارد نیازمند داشتن تصمیم و پشتکار قوی است تا بتوانید به مرور به تناسب برسید. ممکن است مشکلات و خستگی به شما اجازه ندهد ورزش کنید اما قدرت عادت را دست کم نگیرید و سعی کنید ورزش را برای خودتان مفرح کنید. از غذاهای رژیمی که خودتان درست می‌کنید لذت ببرید و زندگی تازه‌ای را شروع کنید.

اما بهر حال اگر در حال حاضر اضافه وزن دارید باز هم باعث نمی‌شود استایل بدی داشته باشید. همانطور که در مقاله “چگونه استایل خود را پیدا کنیم؟ + مردانه [10 نکته مهم و تضمینی]” اشاره کردیم، شما می‌توانید استایل خود را پیدا کنید. در این مقاله سعی می‌کنیم به شما کمک کنیم تا در صورتی که تناسب اندام ندارید، اما زیباتر بنظر برسید.

لباس برای افراد چاق و تو پر

مدل لباس برای افراد چاق و شکم دار

همه شما مردان چاق خوش تیپ زیادی دیده‌اید. با اینکه شکم دارند و شاید تناسب خوبی ندارند، اما خوش‌پوش هستند. باید به این نکته دقت کنید که خوشتیپ و خوش‌پوش بودن قابل یادگیری است. اگر چاق باشید یا لاغر، ولی اهل استایل کردن و پوشدن لباس‌های خوب باشید، هرگز بد تیپ دیده نمی‌شوید. اما بجز اینکه لباس‌های خوب بپوشید باید ببینیم چه لباس‌هایی برای افراد چاق و شکم دار مناسب است.

در کل برای افراد چاق، لباس‌های تیره پیشنهاد می‌شود. به دو دلیل، یکی اینکه رنگ تیره برآمدگی‌های شما را پنهان می‌کند و دوم اینکه لباس‌های رنگ روشن شما را بزرگتر نشان می‌دهد. اگر چاق هستید و مخصوصا اینکه قد کوتاهی دارید هرگز از تیشرت، پیراهن و کت که راه‌راه افقی دارد استفاده نکنید. چرا که استفاده از این نوع پارچه در لباس، شما را پهن‌تر نشان می‌دهد. بجای آن از لباسهایی با طرح‌های عمودی استفاده کنید تا شما را بلندتر و جمع و جورتر جلوه دهد.

از تیشرت‌های یقه هفت (V) و پیراهن یقه انگلیسی استفاده کنید تا عرض شانه شما کوچکتر و قد شما بلندتر دیده شود. همچنین لباس‌های خیلی گشاد نپوشید، بخصوص در زمستان که هودی و پلیور ترند می‌شود، سعی کنید از لباس‌های خیلی گشاد استفاده نکنید. درست است که لباس گشاد، شکم و پهلوی شما را پنهان می‌کند، اما لباس نباید از حدی بیشتر گشاد باشد. همینطور لباس بیش از حد تنگ هم نپوشید، چرا که برآمدگی‌های بدن شما را بشدت جلوه می‌دهد.

برای شلوار بهتر است از استایل کژوال استفاده کنید. استفاده از شلوار جین راسته که ران‌ها را جمع می‌کند و به ساق پا نمی‌چسبد، موجب می‌شود قد بلندتر و کشیده‌تر بنظر برسید. همینطور شما می‌توانید از شلوار اسلش هم برای خودتان استفاده کنید. کمر راحتی دارد و در هنگام استفاده اگر تعریق کنید، بخاطر تنفس‌پذیری شلوار، عرق شما زودتر تبخیر می‌شود.

لباس برای افراد چاق

تیپ مجلسی برای مردان چاق

در صورتی که قصد دارید یک تیپ مجلسی برای خود داشته باشید بهتر است از کت و شلوار تیره رنگ استفاده کنید. کروات خود را دو گرهه بزنید تا باز هم لاغرتر دیده شوید. کفشی با پوزه درازتر بپوشید تا باز هم خطوط عمودی و کشیدگی استایل شما بیشتر شود. احتمالا تابحال متوجه شده‌اید که نقش خطوط عمودی در استایل مردان چاق بسیار حائز اهمیت است. هر چقدر بتوانید استایل خود را کشیده‌تر نشان دهید، چاقی شما کمتر در دید بیننده جلوه می‌کند. بطور مثال کتی که کمر آن کمی جذب باشد، پاهای شما را بلندتر و تن شما را کوچکتر نشان می‌دهد. همینطور می‌توانید از کرواتی استفاده کنید که نازکتر باشد.

بیشتر بخوانید : اگر لاغر هستید، این مطلب را بخوانید : “راز خوش تیپی مردان لاغر + [9 نکته طلایی که استایل شما را دگرگون می‌کند.]

تیپ اسپرت برای افراد چاق مرد

تیپ اسپرت تقریبا اشتراکات زیادی با استایل کژوال و غیر رسمی دارد. برای اینکه تیپ اسپرت خوبی داشته باشید، بهتر است از تیشرت، شلوار جین، شلوار اسلش، پافر و پالتو و… استفاده کنید. استفاده از تیشرت‌هایی که خیلی گشاد نباشند، توصیه می‌شود. اما سعی کنید رنگ‌های جیغ نپوشید و از رنگ‌های تیره استفاده کنید. شلوار اسلش به دلیل کشی بودن علاوه بر راحتی، تیپ اسپرت و چابک‌تری به شما می‌دهد.

در مورد شلوار جین بالاتر به شما توصیه‌هایی ارائه دادیم. اما برای زمستان برای اینکه قد بلندتر و کشیده‌تر بنظر برسید، از پافر استفاده کنید. پافرها آستین ندارند و شما را بلندتر و کشیده‌تر نشان می‌دهند. همینطور پالتو نیز به دلیل بلندی و استایل خاص آن، چاقی شما را بیشتر پنهان می‌کند.

لباس برای افراد چاق

استفاده از اکسسوری‌ها و مدل مو و ریش مناسب

همیشه توصیه می‌کنیم که از اکسسوری‌ها استفاده کنید. چرا که اکسسوری‎‌ها شما را امروزی‌تر و بهتر نمایش می‌دهند. مردم به شما خیره می‌شوند تا ببینند اکسسوری شما چیست. از مدل مو و ریش غافل نشوید. اگر غبغب دارید احتمالا دوست دارید آن را با ریش بپوشانید. سعی کنید حتمن مدل ریشی انتخاب کنید که شما را چاق‌تر نشان ندهد. مدل موی شما هم در صورتی که از بغل‌ها کمتر باشد و با ریش شما سایه‌دار شده باشد استایل زیباتری خواهید داشت.

نتیجه گیری

همانطور که می‌دانید پیدا کردن لباس برای چاق‌ها سخت است. اما امروزه مدل‌های زیادی برای این افراد نیز در بازار موجود است. از توصیه‌های این مقاله استفاده کنید اما سعی کنید لباس‌های مختلف را تست کنید و از امتحان کردن لباس‌های متفاوت نترسید. به یاد داشته باشید که شما همواره می‌توانید با اراده آهنین لاغرتر شوید، پس حتمن در زندگی تلاش کنید تا تناسب اندام خود را بازگردانید.

تهران مارک
ارسال دیدگاه