ست کردن پیراهن لی مردانه در تابستان + راهنمای ست کردن

ست کردن پیراهن لی مردانه در تابستان

ویژگی‌های پیراهن لی مردانه

تقریبا هر مردی یک پیراهن لی دارد که آن را در تابستان از کمد لباس بیرون می‌آورد. ست کردن پیراهن لی مردانه در تابستان هم خودش دنیایی دارد که در این مقاله به آن می‌پردازیم. اما با هم ببینیم این نوع پیراهن چرا طرفداران زیادی دارد. همانطور که می‌دانید پارچه جین دارای تار و پود ضخیم و مستحکمی است که موجب افزایش طول عمر آن می‌شود. به همین دلیل از این پارچه در ابتدا برای تولید شلوارهای مقاوم برای کارگرها استفاده می‌شد. سپس به مرور وارد مد و لباس روزمره سایر اقشار نیز شد و حالا خانمها هم از این نوع پارچه استفاده می‌کنند.

اما این نوع پارچه ضخیم برای تولید پیراهن آن هم در تابستان مناسب نیستند. به همین دلیل از پارچه‌های جین نازکتر و همینطور با قابلیت تنفس بیشتر استفاده می‌کنند. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این نوع پارچه بهتر است داشته باشد، منعطف و نرم بودن پارچه به اندازه کافی است. چرا که همین موضوع در تابستان باعث می‌شود حس راحتی بیشتری در لباس داشته باشیم.

استایل پیراهن لی و طرفداران آن

اما یکی از مواردی که در استایل پیراهن لی مردانه نهفته است، مد روز بودن و تنوع آن است. لباس لی به دلیل داشتن رنگی خاص (مخصوصا آبی) دارای جذابیت‌های بصری است. این نوع برداشت زیبا از این استایل به دلیل استفاده اغلب هنرپیشه‌های هالیوودی و اروپایی از این تیپ زیبا است. بخصوص ترکیب موهای بلوند آقایان غربی با پیراهن آبی جین بسیار سازگار است.

همچنین این پیراهن معمولا در تابستان در دو نوع آستین بلند و آستین کوتاه هم تولید می‌شود که اتفاقا هر دوی آنها استایل زیبایی دارند. پیراهن آستین کوتاه لی مردانه علاوه بر اینکه دقیقا مناسب تابستان است، از ایستایی خوب و ظاهر زیبایی نیز برخوردار است. همینطور پیراهن آستین بلند لی را نیز می‌توان در استایل‌های مختلفی استفاده کرد. می‌توانید آستین آن را بالا بزنید و از تفاوت رنگی پشت و روی لباس لی برای زیبایی بیشتر استفاده کنید. یا آستین آن را فقط با یک تا بالا ببرید و آستین در قسمت آرنج کمی جمع شود. یکی دیگر از راه‌های زیباتر کردن این استایل، باز گذاشتن دکمه بالایی پیراهن است که این هم ظاهری زیبا و با تجربه‌تر به شما می‌دهد.

این نوع استایل طرفداران زیادی دارد که اغلب می‌دانند چطور از این نوع پیراهن استفاده کنند. همچنین اگر لاغر و یا چاق باشید تأثیر زیادی در بروز زیبایی این استایل ندارد. در نتیجه تقریبا اغلب افراد خواهان استفاده از این استایل هستند.

ست کردن پیراهن لی مردانه در تابستان

ست کردن این پیراهن باید کمی با دقت انجام شود تا بهترین ظاهر را داشته باشید. همچنین سعی کنید پیراهن لی را از رنگ‌هایی خرید کنید که با رنگ پوست شما هم سازگار باشد. اگر موهایی بلوند و چشمانی آبی یا سبز دارید، استایل جین واقعا برازنده شما است. البته این به این معنا نیست که برای سایرین خوب نیست. خیر، شما باید بدانید چه چیزی را با چه چیزی ست کنید تا ظاهری زیباتر داشته باشید. در ادامه به شما چند پیشنهاد برای ست کردن پیراهن لی می‌دهیم.

ست پیراهن جین و شلوار جین

ست پیراهن جین و شلوار جین

این استایل را سعی کنید کمی با احتیاط بیشتر انتخاب کنید. چرا که اگر سر تا پای شما جین آبی رنگ باشد کمی کسل کننده است و شاید نیاز باشد در زیر آن از چیزی دیگر مانند یک تیشرت سفید استفاده کنید. اما توصیه ما به شما این است که سعی کنید اگر پیراهن جین آبی پوشیده‌اید حتمن شلوار آن را از رنگی دیگر و متفاوت انتخاب کنید. از این طریق ظاهر زیباتری را نیز می‌سازید. سعی کنید از اکسسوری‌هایی مانند کمربند با رنگی کرم و یا رنگ چرم قهوه‌ای هم در این استایل استفاده کنید.

ست پیراهن جین و شلوار کتان

ست پیراهن جین و شلوار کتان

برای ست کردن پیراهن جین روشن با شلوار کتان نیز باید تفاوت رنگی را رعایت کنید. مثلا یک پیراهن جین آبی روشن با یک شلوار کتان تیره می‌تواند انتخاب خوبی باشد. البته شلوار جین روشن خردلی و کرم هم با پیراهن جین آبی روشن ست خوبی است. بخصوص اگر کمربند و کفش مناسبی هم انتخاب کنید. پیراهن جین آبی روشن و یا تیره با شلوار کتان سفید هم ترکیبی زیبا ایجاد می‌کند.

ست پیراهن جین و شلوار پارچه‌ای

ست پیراهن جین و شلوار پارچه‌ای

می‌توانید پیراهن جین را با یک شلوار پارچه‌ای ساده نیز ست کنید. این ترکیب شاید کمی بنظر عجیب باشد اما حتمن از ترکیب رنگ‌های متنوع تست کنید تا ببینید با کدامیک زیباتر هستید. پیراهن جین تیره با شلوار پارچه‌ای طوسی و یا خاکستری رنگ زیباست. همینطور شلوار پارچه‌ای سرمه‌ای با پیراهن لی آبی روشن هم قابل ست کردن است.

ست شلوارک و پیراهن جین

ست پیراهن جین و شلوارک

این روزها اغلب آقایان هم شلوارک می‌پوشند. ست کردن شلوارک با پیراهن جین هم ترکیبی زیباست. با همان ترکیب رنگ‌هایی که بالاتر گفتیم می‌توانید برای این ست هم اقدام کنید. اما نکته مهم این است که منظور ما از شلوارک، این نیست که شلوارک‌های غیر رسمی و خانگی را با پیراهن لی ست کنید! شلوارک‌های جین، کتان و یا کامو برای ست کردن با پیراهن لی بسیار مناسب هستند و شما براحتی می‌توانید به همراه کتونی‌های زیبا، استایلی جذاب بسازید. این استایل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر و بخصوص سفرهای طولانی جاده‌ای و یا پیاده روی در شهرهای توریستی می‌باشد.

عینک آفتابی

از اکسسوری‌ها غافل نشوید!

در هنگام استفاده از استایل‌های بالا هرگز از اکسسوری‌ها غافل نشوید. یکی از مواردی که اکسسوری به استایل شما اضافه می‌کند، افزایش پیچیدگی و دوری از سادگی بیش از حد است. اکسسوری‌ها می‌توانند نماینده نوع طرز فکر شما و همینطور استایل زندگی شما باشند.

بطور مثال ساعت‌های اسپرت شما را امروزی‌تر نشان می‌دهند. دستبندهای مهره‌ای، راحتی، برون‌گرا بودن و زیبایی را در کنار هم به استایل شما هدیه می‌کنند. همینطور استفاده از گردنبندهای زنجیری و یا مهره‌ای نیز می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر کند. از کفش‌ها غافل نشوید. کفش‌های کتانی و حتی کالج نیز در ست کردن پیراهن لی با انواع شلوار و شلوارک بسیار جذاب هستند. حتی دستمال گردن و کلاه‌های آفتابی و کمربند شما نیز در این استایل می‌تواند نقش بسزایی بازی کند. و در آخر استفاده از عینک آفتابی مناسب هم توصیه می‌شود.

سخن پایانی

حالا که ست کردن پیراهن لی مردانه در تابستان را یاد گرفتید، می‌توانید تغییر استایل را از همین بهار و تابستان شروع کنید. خودتان را تصور کنید که بجای یک استایل ساده و نه چندان زیبا، با یک استایل امروزی، به همراه اکسسوری‌های بیشتر، جذابیتی دو چندان پیدا کرده‌اید. مطمئنا این تیپ جدید هم به شما و هم به اطرافیانتان روحیه و شادابی بیشتری را منتقل می‌کند. به همین دلیل بهتر است اگر تابحال از استایل‌تان راضی نبوده‌اید، از همین شروع فصل گرما، شما هم تغییرات را ایجاد کنید. مطمئن باشید هزینه‌ای که برای استایل جدید خرج می‌کنید چندان بالاتر از هزینه‌های قبلی شما نیست. علاوه بر این بر فیتنس و آمادگی جسمانی خود هم بیافزایید تا از این تغییرات بهترین حس ممکن را داشته باشید.

تهران مارک
ارسال دیدگاه