تولیدی شلوار اسلش بچه گانه

تولیدی شلوار اسلش بچه گانه

تولیدی شلوار اسلش بچه گانه تهران مارک

تهران مارک تولیدی شلوار اسلش و انواع محصولات مردانه است. اما در بین لباس مردانه و پسرانه نوجوان، اشتراکاتی مانند شلوار اسلش، تیشرت و پیراهن اسپرت وجود دارد. یکی از این موارد همین شلوار اسلش است که اتفاقا کاربردهای زیادی دارد. این نوع شلوار بخصوص در چندین سال اخیر جای خود را در بازار ایران بخوبی باز کرده است. به دلیل همین اشتراکات ما علاوه بر محصولات مردانه، لاین تولیدی شلوار اسلش بچه گانه را نیز راه‌اندازی کرده‌ایم و برای این سنین هم تولیداتی اختصاصی داریم.

برای خرید از محصولات تهران مارک کافی است این محصولات را در سایت و یا کانال و پیج‌های ما مشاهده و انتخاب کنید. سپس تصاویر محصولات را از طریق یکی از راه‌های ارتباطی تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و یا روبیکا برای ما ارسال نمایید تا نسبت به آماده کردن فاکتور شما اقدام گردد.

شلوار اسلش پسرانه تهران (1)

ویژگی شلوار اسلش

شلوار اسلش یک شلوار آزاد و راحت برای پسران و نوجوانان است که به آنها امکان آزادی حرکت و داشتن استایل‌های خاص را می‌دهد. در طراحی شلوار اسلش از طرح‌های ورزشی تا طرحهای بیرونی و راحتی منزل استفاده می‌شود. به همین دلیل گستره وسیعی از کاربردها را شامل می‌شود. همینطور رنگبندی‌های متنوعی دارد که اغلب این رنگها را می‌توان در بیشتر موقعیت‌های روزمره استفاده کرد. البته شلوار اسلش جزو استایل رسمی محسوب نمی‌شود و معمولا در مکان‌های نیمه رسمی از آن استفاده می‌کنند. این شلوارها ابتدا برای ورزشکاران کاربرد داشت اما به مرور در بین مردم هم باب شد.

تولیدی لباس پسرانه نوجوان

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

راحتی حرکت

شلوار اسلش به دلیل طراحی راحت و نوع پارچه کشسانی، آزادی حرکت زیادی به نوجوانان می‌دهد. پسرها در سنین نوجوانی معمولا بشدت تحرک دارند و این شلوار دقیقا مناسب آنهاست.

شیک و مدرن

این شلوار ظاهری شیک و مدرن دارد. دارای استایل ورزشکاری است و کسی که این نوع شلوار را می‌پوشد، ظاهری اسپرت و زیباتر خواهد داشت.

تنوع رنگ و طرح

تنوع رنگ و طرح در این نوع شلوار بسیار زیاد است و انتخاب‌های زیادی برای نوجوانان وجود دارد. همینطور همه روزه طرح‌های جدیدتر نیز به بازار می‌آید. در نتیجه نوجوانانی که علاقه زیادی به استایل‌های متنوع دارند می‌توانند به مد روز شلوارهای جدیدی را خریداری کنند.

کاربردهای شلوار اسلش

شلوار اسلش در زندگی روزمره امروزی بخوبی وارد شده است. بخصوص برای نوجوانها کاربردهای زیادی دارد.

ورزش و فعالیت‌های ورزشی

این نوع شلوار برای فعالیت‌های ورزشی و تمرینات فیزیکی بسیار راحت است و امکان حرکت آزاد را برای آنها فراهم می‌آورد. در نتیجه در زنگ ورزش مدارس و حتی کلاس‌های ورزشی نیز کاربرد دارد.

پوشش روزمره

اگر خاطرتان باشد، قدیمها پدرها و پسرها شلوارهای نخی راه‌راه را برای استفاده در منزل می‌پوشیدند. اما این شلوارها استایل زیبایی نداشت. هر چقدر در محیط خانه شیک‌پوش‌تر باشیم به اهل منزل هم روحیه بهتری را منتقل می‌کنیم. به همین دلیل به مرور مردها و پسرها نیز از شلوار اسلش برای داخل منزل استفاده کردند.

استایل خاص

با ترکیب شلوار اسلش با تیشرت‌ها و کفش‌های مناسب، نوجوانان می‌توانند استایل خاص و جذابی را ایجاد کنند. آنها در دورهمی‌ها و فضاهای دوستانه معمولا از همین نوع شلوار استفاده می‌کنند.

مسافرت

یکی دیگر از کاربردهای عالی شلوار اسلش که بخوبی برای نوجوانان و حتی مردها جا افتاده است، استفاده در مسافرت‌هاست. همیشه توصیه می‌شود که در سفرها از لباس‌های راحت استفاده کنیم تا در طول سفر خستگی زیادی نداشته باشیم و از این طریق سفر خوبی را تجربه کنیم. خوشبختانه این موضوع دیگر عادی شده است.

تولیدی لباس پسرانه نوجوان

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

راهنمای خرید شلوار اسلش

برای خرید شلوار اسلش خوب است به نکاتی توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

انتخاب جنس

پارچه‌های نرم و تنفس‌پذیر برای شلوار اسلش مناسب هستند. سعی کنید حتمن از این نوع پارچه‌ها خرید کنید تا در پوست بچه‌ها ایجاد خارش و حساسیت نکند.

اندازه‌گیری صحیح

انتخاب اندازه مناسب برای راحتی و استایل مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. پس حتمن در هنگام خرید دقت کنید که این شلوارها بیش از حد برای کودک و نوجوان شما تنگ نباشد. این موضوع در بلند مدت به سلامتی او نیز کمک می‌کند. همچنین آنقدر شلوار را گشاد نخرید که با پوشیدن آن احساس خجالت کند.

برند معتبر

با خرید از برندهای معتبر، از کیفیت و دوام شلوار اسلش اطمینان پیدا خواهید کرد. “تهران مارک” یکی از برندهای ایرانی در بازار بزرگ تهران است که تولیدات زیادی در این زمینه دارد. ما در مجموعه تولیدی تهران مارک شلوار اسلش‌ها را در دو سایز مردانه و بچگانه تولید می‌کنیم.

لینک‌های مفید

تهران مارک
ارسال دیدگاه