خرید مستقیم از تولیدی پوشاک بچه گانه

خرید مستقیم از تولیدی پوشاک بچه گانه

یکی از مواردی که هر مغازه‌داری دنبال می‌کند، خرید محصولات با بهترین قیمت است. برای اینکه بهترین قیمت پوشاک را داشته باشید بهترین راه خرید مستقیم از تولیدی پوشاک بچه گانه است. برای این منظور یکی از بهترین بازارها، بازار بزرگ تهران و خرید از تولیدی‌های پوشاک در این بازار است.

تیشرت پسرانه پنبه سوپر 2

لینک مستقیم منوی پوشاک بچه‌گانه

تهران مارک، کارخانه تولیدی پوشاک در تهران

تهران مارک یکی از متنوع‌ترین تولیدیهای پوشاک در ایران است. ما تولیدکننده انواع پوشاک بچگانه از جمله شلوار اسلش و تیشرت بچگانه هستیم. علاوه بر این پوشاک زنانه و مردانه هم از تولیدات پوشاک ما در این مجموعه تولیدی است.

شلوار اسلش بچه‌گانه

شلوار اسلش یکی از لباسهای مورد نیاز همیشگی بچه‌ها است. این نوع شلوار به دلیل جنس پارچه و همینطور راحتی و طراحی زیبای آن بشدت مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. شلوار اسلش هم برای منزل، هم برای ورزش و هم برای بیرون از منزل استفاده دارد.

شلوار اسلش بچه گانه پسرانه (3)

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

تیشرت پسرانه

یکی دیگر از تولیدات پر مصرف ما در تهران مارک، تولید تیشرت پسرانه است. تیشرت‌های پسرانه در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع موجود است. تیشرت پر استفاده‌ترین محصول پوشاک بچه‌گانه است. چرا که بچه‌ها به دلیل فعالیت زیاد و بازی‌های کودکانه نیاز به تعویض لباس زیادی دارند. به همین دلیل یکی از پر تقاضاترین پوشاک بچه‌گانه، تیشرت است.

جدیدترین محصولات پوشاک بچه‌گانه را می‌توانید از منوی پوشاک بچه‌گانه مشاهده و خرید کنید. تعدادی از نمونه محصولات بچگانه را در ادامه نیز خواهید دید.

خرید از تهران مارک

به یاد داشته باشید که با خرید مستقیم از تولیدی پوشاک بچه گانه تهران مارک، یک قدم از سایر رقبا جلوتر خواهید بود. چرا که با خرید مستقیم از تولیدی، قیمت محصولات شما رقابتی بوده و مورد استقبال مشتریان واقع خواهد شد.

برای خرید از تهران مارک هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین می‌توانید اقدام کنید. تهران مارک یکی از تولیدی‌های فعال پوشاک در تهران است. برای خرید کافی است تصویر محصول مورد نظر را به شبکه‌های اجتماعی ما ارسال کنید. همکاران ما در اسرع وقت فاکتور شما را آماده خواهند کرد. محصولات در اسرع وقت ارسال و به دست شما خواهند رسید.

تهران مارک
ارسال دیدگاه