کانال عمده فروشی روبیکا

کانال عمده فروشی روبیکا

تنوع محصولات تهران مارک

کانال عمده فروشی روبیکا تهران مارک با گستره زیادی از محصولات در خدمت شماست. ما با تولید محصولات متنوع مردانه، زنانه و بچه‌گانه، تنوع بالایی را در فروش محصول داریم.

لیست محصولات ما شامل موارد زیر است :

مشاهده روبیکا و سایر شبکه‌های اجتماعی تهران مارک

همونطور که مشاهده می‌کنید ما حوزه گسترده‌ای از محصولات را ارائه می‌دهیم. یکی از مزایای داشتن تنوع بالا این است که شما با یک خرید می‌توانید بوتیک خود را تکمیل کنید. هزینه بار برای شما کاهش پیدا می‌کند و راندمان کسب و کار شما افزایش پیدا می‌کند.

کانال روبیکا و سایر راه‌های ارتباطی

همانطور که می‌دانید تعدادی از کاربران توانایی استفاده از تلگرام و اینستاگرام را ندارند و روبیکا را جایگزین کرده‌اند. از این جهت با توجه به شناخت این نیاز، ما علاوه بر سایت، کانال تلگرام و پیج اینستاگرام، محصولات‌مان را در کانال روبیکا هم می‌چینیم. از این طریق شما عزیزان برای مشاهده محصولات تهران مارک راحت‌تر خواهید بود. در هر صورت شما از هر یک از شبکه‌های اجتماعی ما می‌توانید با ما ارتباط برقرار کنید.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

خرید از تهران مارک

همانطور که گفته شد، شما می‌توانید از طریق هر یک از راه‌های ارتباطی، تصویر محصولات مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید. از این طریق فاکتور شما آماده و پس از پرداخت، در اسرع وقت، ارسال انجام خواهد شد. همچنین در صورتی که تمایل دارید خرید حضوری از تهران مارک را تجربه کنید براحتی می‌توانید فروشگاه ما را از روی نقشه گوگل مسیریابی کنید.

در ادامه تعدادی از محصولاتمان را برای شما به نمایش می‌گذاریم. اما همیشه برای مشاهده جدیدترین محصولات به فروشگاه ما مراجعه کنید.

تهران مارک
ارسال دیدگاه