تولیدی لباس پسرانه نوجوان

تولیدی لباس پسرانه نوجوان

تولیدی لباس پسرانه نوجوان

از این جهت لباس پسرانه نوجوان اهمیت دارد که معمولا در این دوره از سن پسران، قد و هیکل آنها در وضعیتی است که سایز لباس‌های مردانه و جوانان هم به آنها می‌خورد. به همین دلیل گاها شاید برای تولیدکننده‌ها بصرفه نباشد که برای این قشر از افراد بصورت اختصاصی، لباس تولید کنند. همینطور آنها نیاز به لباس‌هایی مختص سن و سال خود دارند که با پوشیدن آنها احساس زیبایی و غرور و شیک بودن کنند. سن نوجوانی سنی است که نه استقلال کامل وجود دارد و نه وابستگی کودکی. در این سن شخص در حال شناخت خود است و مرتبا دوست دارد موارد جدید را تست و آزمایش کند. لباس هم یکی از همین موارد است که افراد در دوران جوانی کم کم با استایل و بهتر لباس پوشیدن آشنا می‌شوند.

تولید و عرضه محصولات بروز و مناسب این سن یکی از مواردی است که ما در مجموعه تهران مارک در بخش لباس پسرانه انجام می‌دهیم. بصورت اختصاصی در زمینه تولید شلوار اسلش و تیشرت پسرانه و همینطور پیراهن اسپرت مردانه محصولاتی را تولید می‌کنیم که برای سنین نوجوان نیز مناسب هستند.

تولیدی لباس پسرانه نوجوان

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

شلوار اسلش

استایل جدید پسران در این روزها شامل برخی لباس‌ها از جمله شلوار اسلش است. در واقع همه نوجوانان در این سنین شلوار اسلش استفاده می‌کنند. حتی اغلب پدرها هم از این نوع شلوار استفاده می‌کنند. چون این شلوار مزایای زیادی دارد. شلوار راحتی است و در کنار آن زیبایی خوبی هم دارد. هم در منزل و هم در بیرون از منزل قابل استفاده است. حتی بسیاری از پسرها و نوجوانان در این سنین از انواع شلوار اسلش برای دور همی بیرون از منزل استفاده می‌کنند.

از این شلوار و مدلهای مختلف آن می‌توان برای ورزش هم استفاده کرد. به دلیل راحتی و حالت کشسانی و همینطور طراحی‌های خاص ورزشی در برخی از انواع آن، می‌توان برای ورزش از این نوع شلوار استفاده کرد. در نتیجه شلوار اسلش در بین نوجوانان در زنگ ورزش مدارس و باشگاه‌های ورزشی هم کاربرد دارد. همانطور که مشاهده می‌کنید این شلوار اسلش واقعا نفوذ زیادی در بازار دارد. برای اینکه بیشتر به کاربردهای این نوع شلوار واقف شوید، چند لحظه فکر کنید شلوار اسلش وجود ندارد، چه چیزی را جایگزین می‌کنید؟ واقعا هیچ انتخاب دیگری نیست. پس حتمن از این نوع شلوار در بوتیک خود داشته باشید. چون هر شخص حداقل به 2 تا از این شلوارها نیاز دارد.

تیشرت

تیشرت یکی دیگر از مهمترین محصولاتی است که نوجوانان به تعداد زیادی استفاده می‌کنند. آنها به دلیل جنب و جوش زیاد و تعریق بدن به شدت به تعویض لباس نیازمند هستند. چه چیزی بهتر از تیشرت را می‌توان برای پوشش عمومی این بچه‌ها در نظر گرفت؟ هر پسری حداقل 10 تیشرت با طرح و رنگ متنوع دارد. به همین دلیل حتمن در بوتیک خود تیشرت‌های پسرانه هم داشته باشید. هر پدری که برای خودش تیشرت بخرد احتمالا برای پسر خود هم خرید می‌کند. در نتیجه اصطلاحاً با یک تیر دو نشان زده‌اید.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

لینک مشاهده همه محصولات لباس بچه‌گانه

پیراهن اسپرت

در سنین نوجوانی کم کم بچه‌ها باید بیشتر پیراهن بپوشند. آنها در برخی مراسم رسمی سعی می‌کنند لباس‌هایی بغیر از تیشرت بپوشند و به مرور نیاز به پیراهن دارند. همچنین در مدرسه و آموزشگاه‌ها هم معمولا باید از این نوع لباس استفاده شود. اما تولید پیراهن برای این قشر شاید تا حدودی بصرفه نباشد. چرا که سایز آنها به سایز بزرگسالان و جوانان نزدیک می‌شود. با این وجود ما در زمینه تولید پیراهن مردانه به این نکته هم توجه می‌کنیم و در برخی از پیراهن‌ها از پارچه‌هایی استفاده می‌کنیم که برای این سنین هم مناسب باشد.

اما در مورد سایزبندی باید بگوییم که پیراهن جعبه‌ای بجز برای نوجوانان دارای اضافه وزن نمی‌توان تجویز کرد. اما پیراهن اسپرت را اغلب آنها می‌پوشند و سایزبندی مناسب آنها نیز موجود است. در نتیجه براحتی می‌توانید برای بوتیک خود پیراهن‌های مردانه و نوجوان را سفارش دهید.

خرید از تهران مارک

در صورتی که بوتیک مردانه دارید، بهترین انتخاب برای شما تولیدی است که تنوع اجناس زیادی داشته باشد. تولیدی لباس مردانه و نوجوان تهران مارک در تولید انواع مختلفی از پوشاک مردانه و بچگانه فعالیت دارد. محصولاتی مانند تیشرت، شلوار جین و کتان، شلوار اسلش و پیراهن جعبه‌ای و اسپرت از جمله محصولات تولیدی پوشاک مردانه ما هستند. همینطور لباس‌های پسرانه نظیر تیشرت، شلوار اسلش و پیراهن اسپرت در بخش پسرانه و نوجوان از دیگر تولیدات ما هستند.

خرید از تهران مارک آسان است. شما براحتی می‌توانید هم از شعبه حضوری ما در بازار بزرگ تهران خرید کنید. هم می‌توانید سفارشات خود را بصورت آنلاین از هر یک از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام و یا روبیکا ثبت کنید. یکی دیگر از مزیت‌های خرید محصولات از یک تولیدی با تنوع زیاد، ارسال همه سفارشات از یک مبدأ و در نتیجه کاهش هزینه‌های ارسال است.

تولیدی لباس پسرانه نوجوان

لینک‌های مفید

برای استفاده بهتر از بخشهای مختلف سایت می‌توانید از لینک‌های زیر هم استفاده کنید.

تهران مارک
ارسال دیدگاه