عمده فروشی لباس بچه گانه در بازار بزرگ تهران

عمده فروشی لباس بچه گانه در بازار بزرگ تهران

عمده فروشی لباس بچه گانه در بازار بزرگ تهران

همانطور که می‌دانید یکی از پرفروش‌ترین محصولات پوشاکی، لباس بچه گانه است. عمده فروشی لباس بچه گانه در بازار بزرگ تهران جزو پر رونق‌ترین محصولات است. با توجه به بازار پر رونق ایران و کشورهای همسایه، اغلب این فروشندگان فروش بالایی دارند و این نشان از فروش خوب این محصولات در تکفروشی‌هاست. همانطور که می‌دانید بازار ایران مورد توجه خریداران کشورهای همسایه هم قرار گرفته است. در نتیجه تولید پوشاک در ایران علاوه بر داخل، متأثر از کشورهای خارجی هم هست.

بازار بزرگ تهران، بازار اصلی تولیدی و عمده فروشی لباس در ایران است. تولیدکننده‌های مختلف در این بازار حضور دارند و تنوع بالایی از لباس بچه گانه در بازار بزرگ تهران وجود دارد. رقابت بر سر طراحی عالی، کیفیت و قیمت در این بازار بشدت گسترده است. در نتیجه با ورود به این بازار منتظر دیدن دریایی از تنوع باشید.

برای خرید لباس بچه گانه از تهران کافی است جستجویی کوتاه در اینترنت داشته باشید. خواهید دید که تولیدیهای متعددی در حال فعالیت و در دسترس هستند. یکی از این تولیدی‌ها تولیدی تهران مارک است. ما در تهران مارک تولید کننده انواع پوشاک کودک و نوجوان هستیم. البته به دلیل اینکه ما تولیدکننده پوشاک مردانه هستیم، در تولید لباس کودک و نوجوان هم وارد شده‌ایم.

لینک مشاهده همه محصولات لباس بچگانه در تهران مارک

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

تولیدی تهران مارک چه لباس بچه گانه‌ای تولید می‌کند؟

ما چند مدل پوشاک بچه گانه را به بازار عرضه می‌کنیم. تیشرت، شلوار اسلش و پیراهن اسپرت را در سایزهای مناسب کودک و نوجوان تولید می‌کنیم. شلوار اسلش از جمله محصولاتی است که در بین کودکان و نوجوانان طرفداران زیادی دارد. از این شلوار در منزل و مدرسه و بیرون از منزل برای مقاصد مختلفی استفاده می‌کنند. اگر به استایل اغلب نوجوانان نگاهی بیندازید مشاهده می‌کنید که اغلب آنها تمایل به پوشیدن شلوار اسلش دارند. دیگر لباس پر استفاده کودکان که هر کدام چندین عدد از آن را دارند، تیشرت است. ما تیشرتهای مناسب این نسل و سن و سال را نیز تولید می‌نماییم. پیراهن اسپرت برای آقایان و نوجوانان بسیار مناسب است. در واقع آقایانی با اندام کوچک و یا نوجوانان می‌توانند برای استایل رسمی و نیمه رسمی از این پیراهن‎‌ها استفاده کنند.

تنوع طرح و رنگ محصولات بسیار بالاست و انتخاب برای شما آسان است. اغلب لباس‌ها در طراحی‌های مورد علاقه نوجوانان تولید شده‌اند. در ادامه تصاویر تعدادی از این محصولات را برای شما به نمایش می‌گذاریم.

لینک مشاهده همه محصولات لباس بچگانه در تهران مارک

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

پوشاک مناسب فصل

در زمینه تولید لباس بچه‌گانه ، پوشاک فصل را تولید می‌کنیم. بطور مثال در فصول سرد سال شلوار اسلش‌هایی با پارچه‌های ضخیم‌تر استفاده می‌کنیم و در فصول بهار و تابستان، شلوار اسلش‌هایی با پارچه نازکتر. تیشرت که یک محصول 4 فصل است طبق مد روز و با بهترین طراحی و چاپ و کیفیت عرضه می‌گردد. پیراهن اسپرت هم مانند تیشرت، یک محصول 4 فصل است که واجب است در مغازه شما وجود داشته باشد. سایزبندی این پیراهن‌ها طوری است که هم پدر خانواده و هم پسر می‌توانند از بین لباس‌ها انتخاب کنند. چرا که سایز نوجوان تا بزرگسال را پوشش می‌دهیم. در نتیجه ممکن است با یک تیر دو نشان بزنید، هم پدر خرید کند و هم پسر.

شلوار اسلش بچه گانه پسرانه (3)

تضمین کیفیت و قیمت

یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که یک خریدار عمده به آن توجه می‌کند ، قیمت محصولات است. قیمت نقش تعیین کننده‌ای در قدرت یک فروشنده در بازار دارد. همه مردم به دنبال کاهش هزینه‌های زندگی هستند، پس اگر یک فروشنده بتواند محصولی با کیفیت را با قیمتی پایین‌تر از سایر رقبا به بازار عرضه کند در واقع برگ برنده را در دست دارد. ما در تولیدی تهران مارک در یک مجموعه بزرگ تولیدی همه محصولات مردانه و پسرانه را از صفر تا صد تولید می‌کنیم. این یعنی اینکه از برش، گلدوزی، چاپ و دوخت تا اطوکشی و بسته‌بندی را در تولیدی خودمان و بدون نیاز به برون‌سپاری انجام می‌دهیم. در نتیجه هزینه‌های تولید را بخوبی کاهش داده و کنترل می‌کنیم. پس با خیال راحت قیمت‌های ما را با سایر تولیدی‌ها مقایسه و ثبت سفارش کنید.

یکی دیگر از مهمترین موضوعاتی که در زمینه تولید پوشاک بچگانه باید به آن دقت شود کیفیت پارچه و تمیزی دوخت است. به دلیل لطافت پوست بچه‌ها باید دقت شود که تولیدات از بهترین پارچه‌ها بخصوص نخ پنبه باشد تا کمترین حساسیت در بدن کودک ایجاد شود. همچنین کیفیت و تمیزی دوخت نیز بسیار مهم است. چرا که اغلب مردم تمایل دارند لباسی به تن فرزندان خود بپوشند که برازنده آنها باشد. در نتیجه ما در تولیدی تهران مارک همیشه به این دو موضوع اهمیت بسزایی می‌دهیم تا فرزندانی شیک‌پوش و زیبا در جامعه داشته باشیم.

خرید از تهران مارک

از دیدن شما در مجموعه عمده فروشی لباس مردانه و پسرانه تهران مارک در بازار بزرگ تهران خوشنود و خوشحال خواهیم شد. پس حتمن از نزدیک با تولیدات ما آشنا شوید. همانطور که می‌دانید یک شعبه در بازار بزرگ تهران داریم. برای مشاهده مسیریابی آدرس ما از روی نقشه روی این لینک کلیک کنید. همچنین برای خرید آنلاین کافی است تصویر محصول مورد نظر را برای همکاران ما از طریق هر یک از شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی ارسال کنید. یکی از پر طرفدارترین شبکه‌های اجتماعی داخلی، روبیکا است که اتفاقا ما در این شبکه اجتماعی هم حضور فعالی داریم.

ما در زمینه ارسال محصولات نیز دقت کافی را در هنگام آماده کردن فاکتور و بسته‌بندی محصولات به خرج می‌دهیم. چرا که حساسیت ویژه‌ای روی این موضوع داریم که سفارش شما با محصولی که دریافت می‌کنید تطابق داشته باشد. همچنین بارها بصورت روزانه به مقصد شما خریداران ارسال می‌گردد تا در کمترین زمان ممکن به دست شما عزیزان برسد.

اگر در زمینه صادرات نیز فعالیت دارید، مجموعه ما با محصولاتی استاندارد و با سابقه بیش از 14 سال در زمینه تولید و فروش پوشاک آماده همکاری است. انواع لباس بچه‌گانه، تیشرت مردانه، شلوار جین و کتان مردانه، شلوار اسلش مردانه ، کاپشن و پافر مردانه و پیراهن اسپرت و جعبه‌ای مردانه از بهترین تولیدات ما هستند که قابلیت صادراتی نیز دارند.

لینکهای مفید

تهران مارک
ارسال دیدگاه