تولیدی پوشاک بچه گانه ارزان قیمت

تولیدی پوشاک بچه گانه ارزان قیمت

پوشاک بچگانه ارزان، نیاز بازار است.

بچه‌ها دوران رشد سریعی دارن و به همین دلیل نیاز به نو کردن لباس برای اونها خیلی بیشتر احساس میشه. در نتیجه تولیدی پوشاک بچه گانه ارزان قیمت می‌تونه توی این موضوع تاثیر خوبی داشته باشه. ما در تولیدی تهران مارک تولید چند مدل لباس رو برای پوشاک بچه‌گانه پوشش میدیم. علی‌الخصوص شلوار اسلش بچه‌گانه و تیشرت بچگانه.

تیشرت پسرانه پنبه سوپر 8

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

کیفیت محصولات

همیشه در کنار قیمت پایین انتظار کیفیت نامطلوب رو داریم. اما در تولیدی تهران مارک، ما این موضوع رو حل کردیم. شما پایین‌ترین قیمت بازار رو خریداری می‌کنید و از طرفی کیفیت محصول هم کاهش پیدا نمی‌کنه.

دلیل این موضوع اینه که ما در کارخانه تولیدی تهران مارک علاوه بر تولید پوشاک بچگانه ، تیشرت و شلوار اسلش مردانه و زنانه رو هم تولید می‌کنیم. به همین دلیل توانایی خرید پارچه و سایر متریال و مواد اولیه پوشاک در تیراژ و حجم بالا و ارزان رو داریم. در نتیجه قیمت نهایی محصولات ما در بازار، رقابتی هست و شما با خرید از تهران مارک می‌تونید از رقبای خودتون جلوتر باشید.

شلوار اسلش بچه گانه پسرانه (3)

همین حالا وارد کانال روبیکا و یا تلگرام ما شوید.

پوشاک کودک و نوجوان

یکی دیگه از ویژگی‌هایی که محصولات ما دارن اینه که برخی از محصولات بچگانه ما مثل پیراهن اسپرت برای سنین نوجوان هم مناسب هستن. یعنی براحتی شما می‌تونید این محصولات رو برای این سنین هم خریداری کنید.

خرید از تهران مارک

خرید آنلاین

برای خرید از تهران مارک کافیه محصول مورد نظر خودتون رو از هر یک از کانالها و پیج و یا روبیکا و سایت ما مشاهده کنید. بعد از اینکه محصول مورد نظر رو انتخاب کردین، اون محصول رو برای همکاران ما ارسال و فاکتور و خرید خودتون رو نهایی کنید.

خرید حضوری

همچنین در صورتی که قصد خرید حضوری دارید می‌تونید به آدرس ما در بازار بزرگ تهران مراجعه و از محصولات تولیدی پوشاک بچه گانه ارزان قیمت تهران مارک دیدن کنید.

تهران مارک
ارسال دیدگاه