لباس عمده از کجا بخرم؟

لباس عمده از کجا بخرم

لباس عمده از کجا بخرم؟

یکی از مواردی که بسیاری از افراد بخصوص تازه کارها با آن مواجه هستند این است که لباس عمده از کجا بخرم؟ ورود به دنیای پوشاک و خرید عمده می‌تواند برای هر کسی ترسناک باشد. چرا که از افراد مختلفی حرف و حدیث‌های زیادی شنیده‌اند. اینکه لباس خریده‌اند اما هیچ کالایی برای آنها ارسال نشده است. و یا افرادی که کالاهایی خریداری کرده‌اند که مطابق با تصویری که دیده‌اند نبوده است. حتی در خرید حضوری هم این موارد دیده شده که کالایی خریده‌ایم که قیمت آن بالاتر از قیمت واقعی آن بوده است. از این دست موارد وجود دارد.

در کنار این موارد مشکلات خرید آنلاین این روزها بیشتر خودنمایی می‌کند. چرا که از راه دور خرید می‌کنیم و ممکن است نگرانی‌هایی مثل مواردی که ذکر شد داشته باشیم. حالا برای اینکه بتوانیم خرید خوبی داشته باشیم، راهکارهایی وجود دارد. بهرحال ما نمی‌توانیم منافع تجارت آنلاین را نادیده بگیریم. خود شما هم وقتی کالایی را خرید می‌کنید، بصورت آنلاین می‌فروشید. یعنی هم در نقش خریدار و هم در نقش فروشنده در بازار فعالیت دارید. پس باید با این دنیای مجازی آشنا شویم و بهتر آن را درک و از قابلیتهایش استفاده کنیم.

لینک مشاهده ویدیوهای بیشتر در آپارات تهران مارک

چطور خرید اینترنتی امنی داشته باشیم؟

همه ابزارها مزایا و معایب خاص خود را دارند که با تدبیر و عقلانیت می‌توانیم بیشترین بهره و کمترین ضرر را متوجه خودمان کنیم. در دنیای اینترنت هم این موارد وجود دارد و شما می‌توانید از راه‌های مختلفی برای اطمینان از خرید اقدام کنید. در ادامه تعدادی از راه‌های امنیتی که برای شما مفید است را توضیح خواهیم داد. چرا که بالا رفتن امنیت خرید برای بهبود هر کسب و کاری یک مزیت است. به همین دلیل تلاش می‌کنیم از این طریق به شما کمک کنیم تا بتوانید خرید آنلاین و امن بهتری داشته باشید.

راه‌ها و ابزارها

  1. همانطور که می‌دانید در شبکه‌های اجتماعی گروه‌های گفتگوی زیادی تشکیل می‌شود که افراد با هم تبادل نظر می‌کنند. قبل از خرید می‌توانید از این گروه‌ها استفاده کنید و با تبادل نظر با سایر افراد از نجربه خرید آنها با خبر شوید.
  2. در صورتی که افراد با تجربه در این گروه‌ها حضور دارند حتمن سعی کنید خریدهای اول را با مشورت آنها انجام دهید.
  3. اگر وارد کانال فروش محصولات یک فروشنده شدید به موارد مختلف توجه کنید. ببینید آیا اطلاعات تماس مانند شماره همراه، تلفن ثابت، آدرس و سایر مشخصات ارتباطی را دارند یا خیر؟ هرگز از جایی که شماره تماس ندارد خرید نکنید.
  4. در صورتی که قیمتهای یک کانال به طرز عجیبی پایین بود، حتمن تحقیقات بیشتری انجام دهید. چرا که پایین بودن “غیر عادی” قیمتها می‌تواند دلیلی بر وجود مشکلات در آن کانال باشد.
  5. در صورتی که تلفن دارند حتمن با شماره‌های داده شده تماس بگیرید و ببینید آیا جوابگو هستند یا خیر؟ اگر تلفن‌های داده شده خاموش و یا قطع باشند، تا مشخص شدن موضوع هرگز خرید نکنید.
  6. در صورتی که مشتری مداری در پاسخگویی وجود نداشت بهتر است تحقیقات بیشتری داشته باشید. البته سعی کنید قبل از تماس سوالات خود را آماده کرده باشید تا وقت فروشنده‌ها را نگیرید.
  7. اگر می‌توانید به آدرس حضوری مشخص شده در کانال مراجعه کنید، ببینید آیا در آن آدرس چنین مغازه‌ای وجود دارد یا خیر؟
  8. در نهایت اگر همه موارد را چک کردید و قصد خرید داشتید، حتمن در دفعات اول خریدهای کمتری داشته باشید. ببینید کیفیت کالا و ارسال همان چیزی است که انتظار داشتید؟ بعد از اینکه خریدهای اولیه موفقی داشتید، می‌توانید خریدهای بعدی را بهتر و بیشتر کنید.

به یاد داشته باشید…

هیچکس در این جهان قیم و پشتیبان همیشگی شما نیست. مثل هر شغل دیگری، وقتی وارد بازار می‌شوید با مسائل مختلفی باید دست و پنجه نرم کنید. شما نباید از دیگران انتظار داشته باشید که همیشه به شما کمک کنند. گاهی اوقات افرادی وجود دارند که احتمال دارد شما را اذیت کنند. در نتیجه با تدبیر و قدرت تحلیل و دانایی وارد بازار شوید.

ممکن است به هر حال حتی در خرید حضوری هم برای شما مشکلاتی پیش آید. اما باید توجه داشته باشید که مشکلات را باید به مرور حل کنید. پس اگر با مشکلاتی در کسب و کار مواجه شدید، چندان نگران نباشید و به فکر حل مسئله باشید.

در صورتی که این مطالب برای شما مفید بود، آدرس این صفحه را برای همکاران خود هم ارسال کنید تا آنها هم خرید امن و موفقی را تجربه کنند.

خرید از تهران مارک در بازار بزرگ تهران

همانطور که می‌دانید ما در مجموعه تهران مارک بطور گسترده محصولات مردانه، زنانه و بچگانه تولید می‌کنیم. این محصولات شامل تیشرت، شلوار اسلش، شلوار جین و کتان، پیراهن جعبه‌ای و اسپرت می باشد. در یخش پوشاک پسرانه هم انواع شلوار اسلش و پیراهن و تیشرت پسرانه و نوجوان را به بازار عرضه می‌کنیم. محصولات زنانه ما نیز شامل انواع شومیز، مانتو، شلوار و شال و روسری می‌باشد.

در جواب سوال “لباس عمده از کجا بخرم؟” باید بگوییم ما با حضور در بازار بزرگ تهران و سابقه بیش از 14 سال در زمینه تولید پوشاک، مورد اعتماد و لطف خریداران بسیاری هستیم. به همین دلیل با اعتماد کامل می‌توانید از مجموعه تولیدی تهران مارک خرید کنید. برای خرید آنلاین کافی است تصاویر محصولات مورد نظر خود را از طریق هر یک از راه‌های ارتباطی، برای ما ارسال فرمایید. سپس فاکتور شما در اسرع وقت آماده می‌گردد. همینطور برای خرید حضوری می‌توانید به آدرس ما واقع در بازار بزرگ تهران مراجعه کنید.

تهران مارک
ارسال دیدگاه