خرید عمده لباس مردانه ارزان

خرید عمده لباس مردانه ارزان

لباس مردانه ارزان بخرید.

همانطور که می‌دانید، عامل اصلی خرید لباس از طرف خریدارها، قیمت ارزان و مناسب لباس هست. برای اینکه شما بعنوان یک فروشنده محصولاتی خوش‌قیمت داشته باشید، بهتر است از تولیدی‌هایی خرید کنید که حرفه‌ای هستند و ارزان می‌فروشند. برای خرید عمده لباس مردانه ارزان یکی از بهترین انتخابها انتخاب یک تولیدی در بازار بزرگ تهران است.

اصلی‌ترین بازار عمده‌فروشی ایران در تهران واقع شده است. از این لحاظ نگاه اغلب مغازه‌داران به این بازار معطوف است. تولیدی تهران مارک یکی از اصلی‌ترین تولیدی‌های پوشاک مردانه در ایران است که با سابقه طولانی در امر تولید، محصولاتی با کیفیت و قیمت عالی ارائه می‌دهد.

چطور ارزان می‌فروشیم؟

ما در تولیدی لباس مردانه تهران مارک، انواع مختلفی از لباس مردانه را تولید می‌کنیم. شلوار اسلش، تیشرت، پیراهن اسپرت و جعبه‌ای، شلوار جین و کتان و کاپشن و پافر، هودی و بلوز و…. از جمله محصولات تولیدی ما هستند. در نتیجه همانطور که مشاهده می‌کنید گستره وسیعی از پوشاک مردانه را پوشش می‌دهیم. به همین دلیل مواد اولیه و پارچه مورد نیاز را با تیراژ بالا و ارزان‌تر خرید می‌کنیم.

همچنین ما بخشی از پارچه مورد نیاز را خودمان تولید می‌کنیم. در واقع نخ را خریده و آن را به پارچه تبدیل می‌کنیم. از این جهت نیز در قیمت تمام شده محصول نهایی بخوبی صرفه‌جویی می‌شود. در بخش چاپ نیز، همه چاپ‌های مورد نیاز را در کارخانه تولید لباس تهران مارک انجام می‌دهیم.

بخش دوخت و دوز ما نیز با تجربه و تسلط سالیان دراز، محصولات را با کیفیت مناسب تولید و به بازار عرضه می‌کند. در نتیجه همانطور که مشاهد کردید، ما بعنوان یک تولیدی لباس، حداقل هزینه ممکن را برای تولید لباس صرف می‌کنیم تا قیمت نهایی کاملا رقابتی باشد.

تنوع محصولات تهران مارک

در بخش قبلی هم خدمت شما عرض کردیم که ما محصولات متنوعی را تولید می‌کنیم. از جمله این محصولات :

تیشرت

بدون شک پر کاربردترین لباس مردانه در 50 سال اخیر، تیشرت بوده است. همه مردان و پسران جوان در کمد لباس خود حداقل 7 الی 10 تیشرت متنوع دارند. این تیشرت‌ها را یا درون منزل و یا بیرون از منزل استفاده می‌کنند. تیشرت یک استایل غیر رسمی است که در همه فصول استفاده دارد. بخصوص در مناطق گرمسیر، تیشرت یک محصول پر فروش در تمامی فصول محسوب می‌شود. تیشرت‌های تهران مارک در دو سایز و استایل مردانه و پسرانه تولید و روانه بازار می‌شود.

شلوار اسلش

شلوار اسلش یکی از راحت‌ترین و پر طرفدارترین لباس مردانه است که پسران و مردانه دهه 70 و 80 ایرانی از آن بشدت استفاده می‌کنند. این نوع شلوار قبلا در خانه بیشتر استفاده می‌شد اما امروزه اغلب جوانان و حتی میانسالان هم از این شلوار برای بیرون از منزل استفاده می‌کنند. در واقع بسیاری از افراد بجای استفاده از شلوار جین از این نوع شلوار برای استایل کژوال استفاده می‌کنند. راحت است، کمر کش است و نیاز به کمربند ندارد. انعطاف‌پذیری بالایی دارد و برای فعالیت‌های روزمره جوانان و افرادی که کارهای بدنی انجام می‌دهند مناسب است.

این مدل شلوار هم در دو سایز مردانه و پسرانه تولید می‌شود. البته همانطور که از ظاهر شلوارها هم مشخص است، از بسیاری از آنها می‌توان بعنوان شلوار ورزشی هم استفاده کرد. علاوه بر این شلوارها، ست شلوار و تیشرت، ست شلوار و بلوز و ست تاپ شلوارک هم در تهران مارک تولید می‌گردد.

پیراهن اسپرت و جعبه‌ای

پیراهن اسپرت و پیراهن جعبه‌ای هم دو نوع پیراهن هستند که کاربردهای متفاوتی دارند. خریداران پیراهن جعبه‌ای بیشتر آقایانی هستند که برای مراسمات و یا محل کار از آن استفاده می‌کنند. اما مشتری پیراهن اسپرت، بیشتر افراد جوان و با اندام لاغر و ورزشی هستند. این دو مدل پیراهن نیز در تهران مارک در انواع و طرح‌های مختلف تولید می‌شود.

شلوار جین و کتان

و اما یکی از محصولات پر فروش ما شلوار جین و کتان با قیمت‌های باور نکردنی است. ما در مجموعه تهران مارک بصورت تخصصی تولید این محصولات را بر عهده داریم. تولیدات شلوار جین و کتان همانطور که در فروشگاه آنلاین و شبکه‌های اجتماعی ما هم مشاهده می‌کنید بسیار زیاد است.

خرید لباس متنوع و ارزان از تهران مارک

همانطور که مشاهده می‌کنید شما براحتی می‌توانید برای خرید عمده لباس مردانه ارزان روی تهران مارک حساب کنید. با خرید از ما قادر هستید کل بوتیک خود را پر از لباس‌های متنوع کنید. قیمت نهایی ارزان در کنار هزینه بار فقط از یک مبدا، دست شما را در فروش و رقابت بالا نگه می‎‌دارد. در نتیجه بخوبی بازار را برای خود قبضه خواهید کرد.

تهران مارک
ارسال دیدگاه