قیمت عمده شلوار لی مردانه

قیمت عمده شلوار لی مردانه

چرا به شلوار جین، شلوار لی هم گفته می‌شود؟

قبل از اینکه در مورد قیمت عمده شلوار لی مردانه صحبت کنیم، بیایید با هم بررسی کنیم که چرا می‌گوییم شلوار لی؟! به گفته ویکی‌پدیا :

…..در ایران در لفظ عوام به «جین»، «لی» هم گفته می‌شود که در حقیقت لی نام یک نماد بازرگانی (برند) است؛ (برند Lee). نخستین سازندگان شلوار جین آبی ژاکوب دیویس، کالوین راجرز، و لوی اشتراوس (لیوایس) در سال ۱۸۷۳ بودند؛

در واقع شلوار لی و شلوار جین هیچ تفاوتی با هم ندارند.

لینک مشاهده همه شلوار جین‌های مردانه تهران مارک

شلوار جین مردانه تهران مارک کد 722

تولید شلوار لی مردانه

شلوار لی مردانه یکی از پر کاربردترین محصولات برای آقایان است. این شلوار به دلایل زیر جز پر طرفدارترین شلوارهای بیرونی نزد مردان است :

  • راحتی استفاده.
  • عدم نیاز به اطو کردن.
  • دوام و مقاومت پارچه.
  • دیرتر کثیف شدن.
  • استایل زیبایی که به استفاده کننده می‌دهد.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

مردان به دلیل فعالیتهای سنگین‌تر و خشن‌تر در طول روز نیاز به شلواری دارند که زود خراب و یا کثیف نشود. یا درست‌تر این است که بگوییم کثیف شدن آن خیلی زود نمایان نشود. همینطور در طول روز ممکن است فعالیت‌های بدنی زیادی داشته باشند. در نتیجه این موضوع باعث می‌شود که از شلواری استفاده کنند که مقاومت بالایی داشته باشد.

شلوار جین مردانه عمده کد 688
لوگو تهران مارک

تهران مارک، برترین تولید کننده شلوار جین در تهران

ما در زمینه تولید انواع شلوار لی مردانه فعالیت داریم. همینطور به دلیل داشتن کارخانه تولید شلوار جین، قیمتهای استثنایی و رقابتی را عرضه می‌کنیم. زیرا که با خرید مواد اولیه در مقدار بالا و تولید تیراژ محصولات، قیمت را در حد زیادی کاهش می‌دهیم. در نتیجه قیمت عمده شلوار لی مردانه در مجموعه ما به حدی است که براحتی می‌توانید محصولات را براحتی در بوتیک خود به فروش برسانید. از این طریق چرخه فروش شکل خواهد گرفت و مشتری‌های ثابت مغازه شما افزایش پیدا می‌کنند.

انواع شلوار جین مردانه

شلوار جین مردانه انواع مختلفی دارد که هر کدام استایل خاصی به استفاده کننده می‌دهد. هر ساله تعدادی از مدلهای شلوار در بین مردم مد می‌شود و هر یک از آنها طرفداران خاص خود را پیدا می‌کنند. اما بسیاری از مدلها هم وجود دارند که هیچوقت قدیمی نمی‌شوند. برخی از افراد چندین مدل را انتخاب و همیشه از آنها استفاده می‌کنند. در واقع به امضای آنها تبدیل می‌شود و اغلب اوقات اطرافیان با همان استایل او را می‌شناسند.

 

در ادامه تعدادی از مدلهای شلوار جین مردانه را با هم بررسی می‌کنیم.

شلوار جاگر

شلوار جین مدل جاگر طراحی آزاد و راحتی دارد و در بالا و پایین آن کش دارد. در نتیجه نیاز به کمربند ندارد و برای پوشیدن و استفاده روزمره بسیار مناسب است. چرا که با حذف کمربند مثل این است که یک شلوار معمولی را پوشیده‌ایم. این مدل مخصوصا برای افرادی که فعالیت بدنی زیادی در حین کار دارند بسیار مناسب است.

شلوار جین راسته

از بالا تا پایین شلوار جین راسته عرض ثابتی دارد و هیچ جای آن تنگتر از جای دیگر آن نیست. این مدل شلوار برای میهمانی دور همی، محل کار، دانشگاه و موقعیت‌های رسمی هم مناسب است.

شلوار جین اسلیم فیت

شلوار جین اسلیم فیت در ران پا کمی تنگ است. اما طوری نیست که زننده باشد. چرا که شلوار جین مردانه بسیار تنگ چندان رایج نیست.

شلوار جین اسکینی

این شلوار کمی شبیه شلوار جین اسلیم فیت است اما علاوه بر ران در قسمت کمر هم تنگ است. معمولا افراد قد کوتاه و لاغر بهتر است از این مدل استفاده کنند تا کمی کشیده‌تر به نظر برسند.

شلوار جین مام استایل

شلوار مام استایل دارای فاق بلند و کمر آن بالای ناف است. این شلوارها باسن و کمر را خوش فرم‌تر و بزرگتر نشان می‌دهند. پس اگر لاغر هستید می‌توانید از این شلوار برای پر و حجیم نشان دادن پاهای خود استفاده کنید. البته افراد با هیکل استاندارد هم از این شلوار استفاده دارند. عرض شلوار در این مدل کمتر از ران است، اما در کل، شلوار چسبانی نیست.

شلوار جین مام فیت

شلوار مام فیت شبیه مام استایل است اما در قسمت باسن و کمر به گشادی مام استایل نیست. در واقع در قسمت باسن و ران این شلوار فیت و زیبا می‌نشیند و آزادی در حد مام استایل ندارد.

شلوار بگ

این شلوار معمولا بزرگتر از حد معمول است و بلندی آن هم زیاد است. این مدل شلوار در بین کسانی که ران‌های بزرگ دارند طرفداران زیادی دارد. چرا که در بخش ران چسبان نیست و از تعریق زیاد جلوگیری می‌کند.

شلوار جین بوت کات

بوت کات در قسمت ران کمی تنگ و در قسمت پاچه شلوار کمی گشاد است. بر عکسِ مدل زنانه که در این دو بخش بسیار تنگتر و بسیار گشادتر است. کسانی که ران بزرگی دارند و از بوت استفاده می‌کنند این شلوار می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

شما چه مدل شلوارهایی می‌شناسید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید.

تهران مارک
ارسال دیدگاه