تولیدی شلوار مام استایل مردانه ارزان

تولیدی شلوار مام استایل مردانه ارزان

تهران مارک، تولیدی شلوار مام استایل مردانه ارزان در تهران است. ما در مجموعه تولیدی تهران مارک تولید انواع محصولات مردانه از جمله شلوار جین را در دستور کار داریم. قیمتهای ارزان شلوار جین در تهران مارک، یکی از مهمترین دلایل فروش محصولات ماست. البته کیفیت و دوخت تمیز هم در کنار قیمت مناسب این شلوارها مزید بر علت است که مشتریان ما اقبال زیادی به خرید دارند.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

مشخصات شلوار مام استایل مردانه

شلوار مام استایل نسبت به شلوار جین‌های معمول در بازار فاق بلندتری دارد و در بخش ران و ساق پا مقداری آزادتر است. این مدل شلوار بصورت مخروطی شکل دوخته می‌شود. همچنین وقتی این نوع شلوار را می‌پوشیم، کمتر با بلندی پاچه شلوار مواجه می‌شویم و در واقع این شلوار بخوبی به تن می‌نشیند.

شلوار جین مردانه تهران مارک کد 719

نه زیادی تنگ است که موقع استفاده، آزار دهنده باشد و نه زیادی مخروطی است که قدیمی و بد استایل باشد. این شلوار در بین آقایان در رنگهای متنوع طرفداران زیادی دارد. همینطور بسیاری از طرحهای آن را با پارگی و بدون پارگی به بازار عرضه می کنند.شلوار جین مردانه تهران مارک کد 722

ظاهر و استایل مردانه در شلوارهای مام استایل ظاهری پر و قدرتمند و کامل است. ما به تازگی محصولاتی جدید از شلوار لی مام استایل را تولید کرده‌ایم که می‌توانید آنها را در منوی جین و کتان سایت مشاهده کنید. ست کردن این نوع شلوار با تیشرت و بلوزهای کمی آزاد ولی شیک و امروزی بخوبی قابل انجام است.

تهران مارک، تولیدی شلوار مام استایل مردانه ارزان

قیمت محصولات تهران مارک

با توجه به تنوع بالای محصولات ما شما براحتی می‌توانید از هر مدل از شلوار جینهای ما خرید کنید. چرا که قیمت محصولاتمان بشدت رقابتی است. مسلما مشتریهای شما قادر خواهند بود چندین شلوار جین را از شما خریداری کنند. از این طریق شما در بازار دست بالا را برای فروش دارید و حاشیه سود مناسبی را تجربه خواهید کرد. هم شما و هم مشتریهای شما از این خرید راضی خواهند بود.

نمونه شلوار مام استایل

در ادامه تعدادی از این نمونه محصولات را برای شما به نمایش می‌گذاریم. برای مشاهده محصولات بیشتر حتمن به لینک بالا مراجعه کنید.

تهران مارک
ارسال دیدگاه