کارخانه تولید شلوار جین در ایران

کارخانه تولید شلوار جین در ایران

کارخانه تولید شلوار جین تهران مارک

تولیدی تهران مارک یک کارخانه تولید شلوار جین در ایران است. کارخانه‌های تولیدی مثل تهران مارک تولیدات با تیراژ بالا و بهترین قیمت را ارائه می‌دهند. بدلیل میزان تولید بالای محصولات، قیمت‌های ما برای همه بصرفه است. بسیاری از خریداران علاقه‌مند به خرید حضوری هستند. ما در بازار بزرگ تهران هم شعبه داریم. شما براحتی می‌توانید در محل فروشگاه، محصولات را از نزدیک ببینید و کیفیت پارچه و دوخت را بررسی کنید.

شلوار جین عمده تهران

برای مشاهده آدرس و راه‌های تماس با ما به صفحه شبکه‌های اجتماعی تهران مارک مراجعه کنید.

کارخانه تولید شلوار جین در ایران

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

سایر تولیدات تهران مارک

کارخانه تولید شلوار جین تهران مارک علاوه بر تولید شلوار لی و جین، شلوار کتان، شلوار اسلش و تیشرت و پیراهن مردانه هم تولید می‌کند. ما تنوع بالایی از هر محصول را به بازار عرضه می‌کنیم. با قیمت‌های رقابتی این محصولات براحتی می‌توانید بصرفه‌ترین خرید ممکن را داشته باشید. چون بیشتری سود هر خریدار در خرید مناسب و بصرفه او نهفته هست نه در فروش. با اطلاع از این موضوع بهترین قیمت‌ها را به شما عزیزان ارائه می‌دهیم.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

خرید از تهران مارک

برای خرید از تهران مارک کافی است تصاویر محصولات درخواستی خود را برای همکاران ما ارسال کنید. واحد فروش بسرعت پیام‌های شما را پاسخ خواهند داد. همچنین برای مشاهده همه محصولات ما می‌توانید از فروشگاه سایت و یا از طریق شبکه های اجتماعی تهران مارک (تلگرام، اینستاگرام و روبیکا) اقدام کنید.

تهران مارک
ارسال دیدگاه