شلوار جین ارزان عمده

شلوار جین ارزان عمده

پر استفاده‌ترین محصولات مردانه

پر استفاده‌ترین محصول پوشاک مردانه تیشرت و شلوار جین است. این دو محصول به دلیل راحتی استفاده و سرعت آماده شدن برای پوشیدن، بشدت در سراسر دنیا پر طرفدار است. همچنین شلوار جین در تمام فصول سال استفاده دارد. در نتیجه به دلیل نیاز بازار، شلوار جین ارزان عمده یکی از مواردی است که بوتیک‌های مردانه به دنبال خرید آن هستند.

شلوار جین مردانه تهران مارک کد 730

لینک مشاهده این محصول در سایت

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

قیمت گذاری محصولات در تولیدی تهران مارک

این روزها اگر در بسیاری از بوتیکها سری بزنید، می‌بینید که قیمت محصولات برای ما عجیب و غریب است. بسیاری از فروشنده‌ها محصولاتی با قیمت بالا را عرضه می‌کنند که شاید هر نفر بتواند یکی از آنها را خریداری کند. اما به دلیل نیاز به تنوع زیادتر، هر شخص به یک شلوار به تنهایی نمی‌تواند قناعت کند.

شلوار جین‌هایی که در تولیدی پوشاک تهران مارک مشاهده می‌کنید، بطوری قیمت گذاری شده‌اند که شما بتوانید با بهترین قیمت در بازار به فروش برسانید.

همانطور که مشاهده کردید، تولیدی تهران مارک واقعا شلوار جین ارزان عمده را به بازار عرضه می‌کند. این یک شعار نیست. ما سالهاست در تولید شلوار لی فعالیت داریم. به همین دلیل با تجربه سالیان دراز محصولاتمان را تولید و عرضه می‌کنیم.

خرید شلوار لی ارزان از تهران مارک

برای خرید شلوار جین از تولیدی تهران مارک کافی است تصویر محصول مورد نظرتان را برای ما ارسال کنید. آدرس و شماره تلفن و همه شبکه‌های اجتماعی ما در سایت موجود است. در ادامه تعدادی از محصولات را برای شما به نمایش می‌گذاریم.

آدرس تولیدی شلوار جین در تهران

همچنین در صورتی که قصد خرید حضوری دارید می‌توانید ما را روی نقشه گوگل پیدا کنید. بسیاری از افراد تمایل دارند خرید حضوری داشته باشند تا محصول را از نزدیک دیده و لمس کنند. شما می‌توانید از لینک بالا ما را در بازار بزرگ تهران پیدا کنید. محصولات را از نزدیک ببینید، جنس پارچه، تمیزی دوخت و تن خور آن را بررسی و سپس خرید خود را نهایی کنید. مسلما با مشاهده کیفیت محصولات ما می‌توانید در آینده با اطمینان خاطر بیشتری محصولات را بصورت آنلاین هم خرید کنید. پشتوانه ما تجربه چندین سال تولید در بزرگترین بازار ایران است. با ما همراه باشید.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

صادرات شلوار جین به سراسر دنیا

با توجه به تجربه سالیان دراز در تولید و فروش عمده شلوار جین مردانه، محصولاتی کاملا استاندارد را به بازار عرضه می‌کنیم. این محصولات که دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ هستند قابلیت صادراتی نیز دارند. به همین دلیل در صورتی که شما قصد صادرات دارید و یا بازاریاب و بازرگان هستید، می‌توانید روی محصولات ما حساب باز کنید. این محصولات با بهترین کیفیت به بازار عرضه می‌شوند. با توجه به قیمت پایین محصولات در ایران و قیمت بالای آن در کشورهای دیگر، خرید از محصولات ایرانی صرفه اقتصادی زیادی دارد. در واقع حاشیه سود شما برای این تجارت بسیار بالا است.

کارخانه شلوار جین عمده تهران مارک

همچنین در صورتی که امکان صادرات ندارید می‌توانید مشتری‌یابی کنید و از ما پورسانت دریافت نمایید. از این طریق بدون اینکه ریسک بالایی را متقبل شوید، می‌توانید در چرخه صادرات حضور داشته باشید. این یک فرصت استثنایی برای کسب درآمد بالا برای شماست.

کارخانه تولیدی شلوار جین تهران مارک، با تولیدی روزانه و هفتگی محصولات، از جمله شلوار جین به شما تضمین بهترین قیمتهای بازار را می‌دهد. به دلیل اینکه محصولات ما صفر تا صد در کارخانه خودمان تولید می‌شود، در قیمت‌گذاری نیز حاشیه سود بالایی را برای شما خریداران در نظر گرفته‌ایم. از این طریق شما برای فروش محصولات دست بالا را خواهید داشت. در صورتی که از عراق، افغانستان، ارمنستان، آذربایجان، عمان و هر کشور دیگری قصد تجارت با ایران را دارید با ما در تماس باشید.

لینک‌های مفید 

برای مشاهده محصولات و همینطور سایر مقالات سایت حتمن از لینک‌های زیر دیدن فرمایید.

تهران مارک
ارسال دیدگاه