تولیدی تیشرت عمده مردانه

تولیدی تیشرت عمده مردانه

تولیدی تیشرت عمده مردانه تهران مارک

تیشرت یکی از پر استفاده ترین لباس های مردانه در سرتاسر جهان است. در ایران، بیشتر مناطق، اقلیمی گرم دارند. در نتیجه استفاده از تیشرت در بین آقایان در همه رده های سنی بسیار محبوب است. حتی در پاییز و زمستان هم در بعضی مناطق از تیشرت استفاده می کنند. یکی از اصلی ترین ماموریت های “تهران مارک” هم تولیدی تیشرت عمده مردانه است.

تولیدی پوشاک تهران مارک هم در قلب بازار تهران، یکی از تولیدکنندگان بزرگ تیشرت مردانه است. ما در مجموعه کارخانه تولیدی پوشاک مردانه بهترین قیمت و کیفیت را به بازار ارائه می دهیم. در واقع ما خودمان را شریک شما می دانیم. به همین دلیل محصولی تولید می کنیم که هم سلایق بازار را سیراب کند و هم قیمت مناسبی داشته باشد. این موجب می شود شما بتوانید در بازار فروش خوبی را تجربه کنید.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

برای مشاهده کانال تلگرام، اینستاگرام و روبیکای تهران مارک کلیک کنید.

محصولات ما، نحوه ثبت سفارش و خرید

ما محصولات متنوعی را تولید می کنیم که یکی از این محصولات تیشرت مردانه است. در ادامه لینک تعدادی از محصولات تولیدی تهران مارک را برای شما لیست می کنیم.

برای خرید از تولیدی تیشرت عمده مردانه تهران مارک کافی است از یکی از راه های گفته شده، محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید. مسلما شما سبک و طرح و رنگ خاص خودتان را در فروشگاه به فروش می رسانید. پس بخوبی محصولات ما را مشاهده کنید و انتخاب تان را نهایی کنید.

در صورتی که در مورد ثبت سفارش، فاکتور، نحوه ارسال و سایر موارد سوال یا ابهامی داشتید می‌توانید با شماره‌های ما تماس حاصل فرمایید.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

همچنین اگر عادت به خرید حضوری دارید حتمن به آدرس ما در بازار بزرگ تهران، بازار آهنگران سر بزنید. منتظر حضور شما عزیزان هستیم.

فرایند تولید و طراحی تیشرت مردانه

در فرایند تولید تیشرت و انواع پوشاک مردانه مراحل مختلفی را باید طی کنیم. از جمله انتخاب پارچه، انتخاب رنگبندی، انتخاب طرح تیشرت، برش، دوخت، عیب‌یابی، بسته‌بندی و ارسال. در طی این مراحل بهترین پارچه برای تولید تیشرت یعنی پارچه‌های نخ پنبه را خریداری و یا در واحد تولید پارچه تهران مارک تولید می‌کنیم. سپس تیشرت‌ها را در طرح‌های متنوع و مد روز طراحی و به بخش برش و دوخت ارسال می‌نماییم. در این بخش پارچه‌ها با رنگهای مختلف را برش می‌دهیم و برای دوخت به بخش خیاطی می‌بریم. پس از دوخت تیشرتها در واحد عیب‌یابی محصولاتی که به هر دلیل معیوب هستند و یا مشکل دارند را از چرخه فروش خارج کرده و مابقی محصولات را برای ارسال آماده می‌کنیم. در بخش بسته‌بندی، ابتدا محصولات اطو زده می‌شوند سپس در بسته‌بندی‌های مختلف در نایلون قرار می‌گیرند. 

اهمیت کنترل کیفیت در تولید پوشاک به حدی است که ما خودمان را موظف می‌دانیم حتمن این مرحله را با جدیت تمام انجام دهیم. به همین دلیل شما می‌توانید با خیال راحت محصولات را همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، تحویل بگیرید.

چطور فروشم را افزایش دهم

چطور بیشتر بفروشیم؟

یکی از سوالاتی که شما خریداران همیشه مطرح می‌کنید این است که چطور تیشرت‌ها و محصولات خریداری شده را بیشتر بفروشیم؟ همان لحظه که شما از ما در تهران مارک خرید می‌کنید، جزئی از خانواده فروش و بازاریابی ما محسوب می‌شوید. به همین دلیل بر خود واجب و مفید می‌دانیم که مطالبی جهت کمک به افزایش فروش شما عرض کنیم. در دنیای امروز فروش حضوری و فروش آنلاین دو راه مهم برای فروش است که باید برای هر کدام برنامه و استراتژی داشته باشیم.

فروش حضوری 

در فروش حضوری که یک فروش سنتی و محلی است، مشتری‌های شما از داخل شهر و منطقه شما هستند. مسلما هر چه بوتیک شما در مکانی شلوغتر و پر رفت و آمدتر باشد، فروش شما نیز افزایش بیشتری پیدا می‌کند. پس سعی کنید در انتخاب مکان فروشگاه دقت کنید. همینطور ظاهر فروشگاه به شدت بر امواج خرید مشتری اثرگذار است. پس سعی کنید محصولاتی زیبایی که خریداری می‌کنید را در محیطی دلنشین و زیبا و پر از خلاقیت عرضه کنید تا مشتری از آمدن به بوتیک شما خوشحال باشد.

همینطور تلاش کنید در بوتیک خود محصولات دیگری از پوشاک مردانه و حتی پسرانه را نیز داشته باشید. بغیر از تیشرت، پیراهن، شلوار جین و شلوار اسلش هم از محصولات پر فروش مردانه محسوب می‌شوند. با افزایش تنوع محصولات شانس فروش را نیز افزایش خواهید داد و مشتری تلاش می‌کند همه خریدهای خود را در همان بوتیک شما انجام دهد.

فروش آنلاین

بحث دیگری که در زمینه فروش مطرح است، فروش آنلاین است. فروش تیشرت یکی از پایه‌های اصلی فروش اینترنتی در سراسر دنیاست. به این دلیل که این محصول در سایزبندی‌های استاندارد در سراسر کشور موجود است. جزئیات زیادی ندارد، سبک است و برای ارسال کمترین دردسر را داریم. تنوع بالایی دارد و هر شخص با توجه به نیاز خود معمولا بجای یک عدد، چندتا تیشرت خرید می‌کند. در نتیجه تیشرت مردانه یک محصول با فروش راحت است.

از اینستاگرام، تلگرام، روبیکا و سایر پلتفرم‌هایی که می‌شناسید برای فروش خود استفاده کنید. سعی کنید در دیجی‌کالا، با سلام، دیوار و سایر پلتفرم‌های مهم کشور که مخصوص فروش محصولات هستند نیز حضور داشته باشید. اگر توانایی و یا هزینه طراحی سایت را دارید، تلاش کنید یک سایت برای خودتان داشته باشید. از سایت‌های آگهی برای اطلاع‌رسانی در زمینه کسب و کارتان استفاده کنید.

یادگیری

بازار، دانشگاهی است غیر رسمی که اساتید آن ضرر و زیان و شکست هستند. برای اینکه با این مشکلات روبرو نشوید و بتوانید در کسب و کارتان روند صعودی را طی کنید حتمن از مشاورین کسب و کار استفاده کنید. همه روزه تکنیک‌های فروش بیشتری یاد بگیرید و سعی کنید پیشرفت کنید. یادگیری رمز موفقیت و ماندگاری شما در بازار است.

لینک‌های مفید

برای استفاده بهتر از سایت به شما پیشنهاد می‌کنیم از لینک‌های زیر هم دیدن کنید. 

تهران مارک
ارسال دیدگاه