کارگاه تولیدی پیراهن مردانه

کارگاه تولیدی پیراهن مردانه

تولیدی پیراهن و پوشاک مردانه

کارگاه تولیدی پیراهن مردانه تهران مارک در بازار بزرگ تهران انواع پیراهن مردانه اسپرت و جعبه‌ای را تولید می‌کند. این پیراهن‌ها در طرح و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند.

آقایون برای تکمیل استایل خودشون نیاز به انواع پیراهن مردانه دارن. بطور مثال پیراهن اسپرت را برای موارد غیر رسمی و پیراهن جعبه‌ای را برای مکان‌های رسمی استفاده می‌کنند. بطور متوسط هر مردی بین 3 تا 5 پیراهن دارد. برخی افراد بیشتر و برخی افراد کمتر. چرا که اگر شخصی باشید که باید در مکان‌های رسمی زیادی حضور داشته باشید نیازمند تعویض و استفاده مکرر از پیراهن‌هایتان هستید.

این نشان دهنده میزان نیاز بازار 85 میلیون نفری ایران است که تقریباً نیمی از جمعیت آن را آقایان تشکیل می‌دهند.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

چرا خرید از تولیدی تهران مارک خوب است؟

شاید از خودتان بپرسید مزیت خرید از کارگاه تولیدی پیراهن مردانه تهران مارک چیست؟

یکی از مزیتهایی که تهران مارک دارد این است که ما انواع مختلف پوشاک را تولید می‌کنیم. علاوه بر پیراهن، تیشرت مردانه، شلوار اسلش مردانه و شلوار جین و کتان مردانه هم تولید می‌کنیم. این موجب می‌شود که شما براحتی تنوع بالایی از محصولات را از یک تولیدی برای بوتیک خود خرید کنید.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

همچنین بخاطر ارسال همه این محصولات از یک مبدا فروش، هزینه بار کمتری را هم متحمل خواهید شد.

در کنار این مسئله شما در حال خرید از یک تولیدی هستید. یعنی بدون واسطه و با ارزان‌ترین قیمت‌های بازار. بطور مثال امروز 10 خرداد 1402، رنج قیمت پیراهن‌های مردانه از 95000 تومان تا 225000 تومان است. این نشان می‌دهد که قیمت‌های ما در بازار بشدت رقابتی هستند. البته این قیمتها در بازار ایران همیشه متغیر هستند اما در هر زمان، بهترین قیمتهای بازار را ارائه خواهیم داد.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

مشاهده و خرید محصولات

برای مشاهده و خرید محصولات ما می توانید از طریق لینکهای زیر اقدام کنید :

تهران مارک
ارسال دیدگاه