تولیدی پوشاک مردانه تهران

تولیدی پوشاک مردانه تهران

خرید مستقیم از تولیدی پوشاک مردانه در تهران

تولیدی پوشاک مردانه تهران مارک واقع در بازار بزرگ تهران عرضه کننده انواع لباس مردانه. شاید تا حالا از خودتون پرسیدین که چطور میتونم از یه تولیدی خرید کنم؟ ممکنه خیلی از تولیدی‌ها نتونن مدیریت خوبی به خرج بدن و به همین دلیل فقط به پخش‌های پوشاک محصول می‌فروشن. این باعث میشه دست خریدارهای عمده جینی که برای مغازه هاشون خرید می‌کنن از تولیدی ها کوتاه بشه.

اما ما در تولیدی پوشاک تهران مارک علاوه بر عرضه محصولات مون به پخش‌های سراسر کشور، راه رو برای خرید مغازه داران هم هموار کردیم. واحد فروش ما در کارخانه تولیدی تهران مارک با جدیت و تلاش زیاد، خرید رو برای شما آسون کردن. کافیه به یکی از راه های ارتباطی ما مثل کانال تلگرام، پیج اینستاگرام و یا حتی روبیکای ما مراجعه کنید. همینطور می‌تونید با شماره‌های ما تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنیم.

همچنین ما در بازار بزرگ تهران که اصلی‌ترین مکان عمده فروشی پوشاک در ایران هست هم شعبه داریم. شما می‌تونید با حضور در محل عمده فروشی تهران مارک، محصولات رو از نزدیک مشاهده و خرید کنید. همونطور که مشاهده کردین، ما همه راه های خرید و سفارش رو برای شما عزیزان فراهم کردیم تا با خیالی آسوده خرید کنید.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

تیشرت پنبه سوپر یقه گرد 147

صادرات پوشاک مردانه ایرانی

در صورتی که هر امکانی برای فروش یا بازاریابی صادراتی دارید می‌توانید با ما همکاری کنید.

تاجر

اگر تاجر هستید براحتی می‌توانید نمونه محصولات ما را از طرق مختلف به مشتریهای خود در کشورهای همسایه نمایش دهید. مسلما مناطق زیادی از کشورهای همسایه خواهان محصولات ایرانی هستند. این تجارت هم برای شما و هم برای خریدار بشدت پر سود خواهد بود.

مرزنشین

در صورتی که مرزنشین هستید، بخوبی می‌توانید با مردم کشورهای همسایه ارتباط برقرار کنید. چرا که همزبانی شما پلی است بین تجارت داخل و خارج. شما با دانستن فرصتهای تجاری داخل ایران بخوبی قادر خواهید بود بازاریابی یا تجارت کنید. در صورتی که پول کافی برای تجارت ندارید می‌توانید با بازاریابی محصولات ما در کشورهای همسایه در سود فروش محصولات شریک شوید.

پس همین حالا تماس بگیرید…

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

نمونه محصولات ما

ما در تولیدی پوشاک تهران مارک در بخش مردانه محصولات زیر رو تولید می‌کنیم :

همونطور که مشاهده می‌کنید، تنوع بالایی از محصولات رو تولید می‌کنیم. شما براحتی می‌تونید کل نیازتون برای یک بوتیک مردانه رو از ما تهیه کنید.

در ادامه می‌تونید تعدادی از این محصولات رو مشاهده کنید. اما برای مشاهده جدیدترین محصولات به کانال های ما و یا فروشگاه آنلاین سایت سری بزنید.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

چرا خرید از تهران مارک؟

برند تهران مارک یک برند شناخته شده در بازار عمده فروشی ایران است. ما سالهاست که در زمینه تولید پوشاک مردانه فعالیت داریم و بخوبی به سلیقه و تایمینگ بازار آشنا هستیم. مد روز را نیز از بهترین‌های دنیا دنبال می‌کنیم. محصولات ما علاوه بر طراحی و دوخت دارای طراحی‌های جوان‌پسند است و با بهترین قیمت‌ها به بازار عرضه می‌شود. با ارتباط دو سویه با شما مشتریان عزیز از نیازهای شما با خبر می‌شویم و تولیدات را به سمتی درست راهبری می‌نماییم.

همکاران ما در تمامی مراحل خرید در کنار شما هستند و در صورتی که نیاز به پشتیبانی و یا مشاوره حرفه‌ای داشتید حتمن با ما در تماس باشید. همچنین ما با داشتن یک کارخانه تولید پوشاک و یک شعبه فروشگاهی در بازار بزرگ تهران، کاملا برای شما عزیزان در دسترس و قابل اعتماد هستیم. کیفیت محصولات از جمله مواردی است که در تهران مارک به آن قائل هستیم. شما براحتی می‌توانید با حضور در شعبه بازار ما از نزدیک محصولات را مشاهده و خرید کنید.

تنوع محصولات ما می‌تواند به شما کمک کند تا همه نیازهای بوتیک خود را پوشش دهید. به همین دلیل براحتی می‌توانید با یک خرید از تهران مارک، بیشتر نیازهای خود را از یک مبدأ تأمین کنید که همین موضوع موجب کاهش هزینه‌های حمل و نقل هم می‌گردد. همچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تلاش می‌کنیم بهترین کیفیت دوخت و طراحی را برای شما مهیا کنیم. این صنعت یکی از صنایع پر رقابت و دارای تغییرات سریع است. به همین دلیل تلاش می‌کنیم در سریع‌ترین زمان ممکن محصولاتی با کیفیت عالی و با طراحی بروز را به بازار عرضه کنیم. 

تهران مارک
ارسال دیدگاه