پیج عمده فروشی تیشرت مردانه

پیج اینستاگرام عمده فروشی تیشرت مردانه

پیج عمده فروشی تیشرت مردانه تهران مارک یکی از فعالترین پیج های اینستاگرام پوشاک مردانه است. ما در این پیج همه محصولاتمان را بارگذاری می‌کنیم. اینستاگرام یکی از پر طرفدارترین اپلیکیشنها در ایران و جهان است. به همین دلیل برای آسودگی شما عزیزان، علاوه بر کانالهای ما، پیج اینستاگرام ما هم بصورت روزانه فعالیت دارد. البته همونطور که اطلاع دارید ما علاوه بر تلگرام و اینستاگرام، در روبیکا هم فعالیت داریم. برای اینکه همه آدرسهای ما را داشته باشید، لطفا به لینک زیر مراجعه کنید.

لینک مشاهده آدرس خرید حضوری، کانالهای تلگرام، روبیکا و پیج اینستاگرام تهران مارک

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

سایر محصولات تولیدی پوشاک مردانه تهران مارک

همونطور که اطلاع دارید تیشرت یکی از پر مصرف ترین لباس های مردانه هست. تیشرتها انواع مختلفی دارن. از جمله میشه اونها رو توی دو دسته تیشرت راحتی و تیشرت نیمه رسمی قرار داد. در واقع تیشرت یک لباس رسمی نیست و باید به اون بگیم نیمه رسمی. استایل کژوال از استایلهایی هست که تیشرت توی اون استفاده زیادی داره. اما وقتی قراره یه استایل کژوال شیک داشته باشم، دیگه نباید هر تیشرتی رو پوشید. به همین دلیل تیشرتهای خانگی از این دور حذف میشن.

در هر حال ما در تولید تهران مارک انواع تیشرتها رو تولید می کنیم که میتونید تعدادی از اونها رو از منوی فروشگاهی سایت مون ببینید. ما در زمینه تیشرت مردانه تنوع بسیار بالایی داریم.

اما بغیر از این، محصولات دیگه ای هم تولید می کنیم. محصولاتی از قبیل : شلوار اسلش، پیراهن مردانه، شلوار جین و کتان. با کلیک کردن روی هر کدام از موارد بالا می‌تونید وارد فروشگاه سایت ما بشید.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

خرید از تولیدی تهران مارک

بالاتر دیدین که ما محصولات متنوعی رو تولید می‌کنیم. همچنین ما تولیدکننده هستیم و بهترین قیمتهای بازار رو ارائه میدیم. به همین دلیل با خرید از تهران مارک علاوه بر اینکه خریدتون رو تکمیل می کنید، هزینه های کمتری رو متحمل میشید. چه از نظر هزینه بار (ارسال از یک مبدأ) و چه از نظر قیمت رقابتی. شما با یک خرید خوب براحتی می تونید توی بازار با رقبای خودتون رقابت کنید.

برای خرید از تهران مارک کافیه تصاویر محصولاتی رو که درخواست دارید به هر یکی از شبکه های اجتماعی ما ارسال کنید. همکاران واحد فروش ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود. در ادامه می تونید تعدادی از محصولات ما رو ببینید.

تهران مارک
ارسال دیدگاه