عمده فروشی لباس مردانه اینستاگرام

عمده فروشی لباس مردانه اینستاگرام

آدرس اینستاگرام عمده فروشی لباس مردانه تهران مارک

عمده فروشی لباس مردانه اینستاگرام تهران مارک : برای مشاهده و خرید محصولات تولیدی تهران مارک بهترین روش این است فروشگاه سایت ما را مشاهده کنید. اما در صورتی که اینستاگرام ما را هم دنبال کنید، سریعتر از همیشه از جدیدترین محصولات ما با خبر خواهید شد. برای اینکه آدرس اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی ما را مشاهده کنید روی این لینک کلیک کنید.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

البته ذکر این نکته هم واجب است که ما علاوه بر تلگرام و اینستاگرام برای معرفی محصولات خود از روبیکا هم استفاده می‌کنیم. پس در صورتی که شما تمایل به استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی دارید، براحتی می‌توانید روبیکای ما را هم دنبال کنید.

آشنایی با تولیدات تهران مارک

ما در تولیدی تهران مارک انواع لباس مردانه را تولید می‌کنیم.

تیشرت

در زمینه تولید تیشرت یکی از پر تنوع‌ترین از لحاظ طرح و رنگ هستیم. تیشرت یکی از پر استفاده‌ترین لباس‌های مردانه است. هر مردی شاید بیش از 10 تیشرت داشته باشد. همینطور تیشرت‌ها در همه فصول سال قابل استفاده هستند.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

شلوار اسلش مردانه ارزان عمده

شلوار

ما چندین مدل شلوار تولید می‌کنیم. شلوار اسلش که یکی از پر کاربردترین شلوارهاست. این شلوار هم بعنوان شلوار داخل منزل و هم بعنوان شلواری برای استایل کژوال در بیرون از منزل کاربرد دارد. بیشتر جوانها و نوجوانها برای استایل خودشان از این نوع شلوار برای بیرون از منزل استفاده می‌کنند. در واقع این جنس از شلوار دارای دو نوع راحتی و بیرونی است. اما گاها از نوع راحتی آن هم برای بیرون از منزل استفاده می‌کنند.

شلوار جین و کتان هم دو نوع دیگر از شلوارهایی است که در تولیدی تهران مارک عرضه می‌شود. در این دو نوع شلوار هم طرح‌ها و رنگهای متعددی را روانه بازار می‌کنیم.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

پیراهن

یکی دیگر از تولیدات ما، پیراهن‌های اسپرت و جعبه‌ای است. این دو نوع پیراهن استفاده زیادی در بین آقایان دارند. به همین دلیل در این نوع از لباس هم تنوع بالایی را ارائه می‌کنیم.

تهران مارک
ارسال دیدگاه