شلوار اسلش مردانه خرداد 1402

شلوار اسلش مردانه خرداد 1402

شلوار اسلش مردانه خرداد 1402 رسید. برای مشاهده شلوار اسلش‌های مردانه و نوجوان می توانید در ادامه نمونه های محصولات ما را مشاهده کنید. همچنین در بخش مردانه شلوارک‌های اسلش در انواع مختلف رو می‌تونید ببینید. شلوارک‌ها هم از جنس اسلش بوده و با کیفیت عالی عرضه می‌شوند.

یکی از موارد مهمی که در مورد شلوار و شلوارک اسلش مهم است، داشتن جیب است! تمامی شلوارها و شلوارک‌های تولیدی خرداد 1402 دارای جیب می‌باشند. اهمیت این موضوع به این دلیل است که جوانها ار شلوارهای اسلش بعنوان شلوار بیرونی هم استفاده می‌کنند. همچنین شلوارکها هم در منزل و مکانهای تفریحی کاربردهای زیادی دارند. به دلیل داشتن موبایل همه آقایان به جیب نیاز دارند.

پوشاک مردانه تابستان 1402 رسید.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

خرید از تهران مارک

در صورتی که قصد خرید از تهران مارک رو دارید، میتونید انواع مختلف پوشاک مردانه رو از ما خرید کنید. تیشرت، شلوار، پیراهن، و شلوار جین. با خرید این محصولات یک پکیج کامل را برای بوتیک خود خریداری خواهید کرد. برای خرید کافی است اطلاعات تماس و راه‌های ارتباطی ما را ببینید.

نمونه شلوارهای اسلش مردانه و نوجوان (خرداد 1402)

با هم کالکشن شلوار اسلش مردانه خرداد 1402 رو در ادامه می‌بینیم. البته هر کدام از مدلهای زیر دارای رنگبندی می‌باشند. برای اینکه توضیحات هر محصول را بطور کامل مشاهده کنید می‌توانید به فروشگاه سایت و یا شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی ما مراجعه کنید.

تهران مارک
ارسال دیدگاه