تولیدی شلوار اسلش ارزان

تولیدی شلوار اسلش ارزان

تولیدی شلوار اسلش ارزان تهران مارک

شلوار اسلش بین آقایان طرفداران زیادی دارد. مخصوصا برخی از دهه شصتی‌ها و اغلب دهه هفتادی و هشتادی‌ها و بالاتر. این شلوارها معمولاً برای ورزش، تمرینات بدنسازی و یا برای راحتی و استراحت در خانه استفاده می‌شوند. همچنین برخی افراد این شلوارها را به عنوان یک پوشش رسمی برای روزهای غیررسمی نیز پوشیده و استفاده می‌کنند.

همانطور که می بینید گستره زیادی از آقایان از این نوع لباس استفاده می کنند. به همین دلیل سعی می کنند از طرح‌ها و رنگ‌های متنوع آن استفاده کنند.

تهران مارک، تولید کننده شلوار اسلش با قیمت ارزان

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

بسیاری از افراد که نیاز به استایل کژوال و در عین حال زیبایی هستن، از این نوع شلوار استفاده زیادی دارند. مثلا افرادی که در مکان‌های نیمه رسمی کار می کنند باید تحرک بالایی داشته باشند. در نتیجه نیاز به شلواری دارند که در عین زیبایی، راحت و تا حدودی کشسانی هم باشد.

شلوار اسلش مردانه ارزان عمده

قیمت شلوار اسلش‌های ارزان تهران مارک

ما در مجموعه تهران مارک بهترین قیمت‌های بازار را ارائه می‌کنیم. ما خود را شریک شما می‌دانیم و معتقدیم باید محصولات‌مان را با بهترین قیمت به مشتری بفروشیم. از این طریق شما هم می‌توانید این محصولات را با حاشیه سود عالی در بازار به فروش برسانید. در نتیجه، فروش شما، یعنی فروش ما!

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

امروز در تاریخ 8 خرداد 1402 رنج قیمتی ما برای شلوارهای اسلش بین 95 هزار تومان تا 135 هزار تومان است. البته می‌دانید که قیمت‌ها در ایران پایدار نیستند. این قیمت‌ها نسبت به بازار عمده فروشی ایران بسیار بصرفه و اقتصادی است. از طرفی در هر زمان که به سایت ما مراجعه کنید همیشه قیمتهایی رقابتی را خواهید دید.

شلوار اسلش مردانه ارزان عمده

تنوع شلوار اسلش در تولیدی شلوار اسلش تهران مارک

همانطور که در ابتدا هم عرض شد، این محصولات تنوع بالایی را می‌طلبند. به همین خاطر ما هم در تولیدی تهران مارک انواع مختلفی از شلوار اسلش را تولید و روانه بازار می‌کنیم. در ادامه می‌توانید تعدادی محصولات ما را مشاهده کنید.

برای مشاهده جدیدترین محصولات به منوی شلوار اسلش در سایت و یا شبکه‌های اجتماعی ما مراجعه کنید. اگر بغیر از شلوار اسلش، شلوار جین و کتان هم خرید می کنید، می توانید به منوی شلوار جین و کتان در سایت مراجعه کنید.

تهران مارک
ارسال دیدگاه