تیپ اسپرت تابستانی مردانه – 9 نکته کلیدی برای خوشتیپ بودن!

تیپ اسپرت تابستانی مردانه

تیپ اسپرت تابستانی مردانه

پسرها و مردانی که به استایل‌شان اهمیت می‌دهند همیشه به این فکر هستند که چطور بهتر بنظر می‌رسد. تیپ و استایل چیزی است که تا حدود زیادی فارغ از زیبایی قیافه است. هر چند این مورد هم تأثیر دارد اما شما می‌توانید صورتی زیبا اما استایلی بد داشته باشید. اگر می‌خواهید تیپ اسپرت تابستانی مردانه شیک و امروزی داشته باشید به نکات کلیدی که در این مقاله اشاره می‌کنیم خوب توجه کنید.

تابستان یکی از فصل‌های سال است که تنوع زیادی در لباس پوشیدن برای ما به وجود می‌آورد. در این فصل، آقایان براحتی می‌توانند از تیشرت، انواع پیراهن کتان، اسپرت و مجلسی و همینطور شلوارهای کتان، پارچه‌ای و جین استفاده کنند. در واقع آزادی انتخاب در حدی است که هر روز هفته را می‌توانید با استایلی متفاوت ظاهر شوید. اما برای اینکه استایل و تیپ اسپرت خوبی داشته باشیم باید به نکات زیر توجه کنیم.

استایل تابستانی و خنک مردانه

تیپ تابستانه خنک

در تابستان باید از لباس‌هایی استفاده کنید که هم خنکی و هم راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد. پس جنس لباس مردانه بسیار مهم است. سعی کنید از پیراهن‌هایی استفاده کنید که پارچه نخی، ویسکوز و یا لینن دارند. البته هر کدام از این پارچه‌ها مشخصات خاص خود را دارند. بطور مثال پارچه لینن خنک و تنفس پذیر است و از تعریق شما جلوگیری می‌کند اما عیب آن چروک شدنش است. اما همانطور که گفتیم اولویت شما برای تیپ اسپرت تابستانی مردانه، باید راحتی و خنکی لباس باشد.

استایل اشتباه در تابستان

تولیدی پوشاک مردانه تهران مارک در بازار بزرگ تهران

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

پیراهن و تیشرت را با هم نپوشید

بسیاری عادت دارند که پیراهن و تیشرت را همزمان می‌پوشند و دکمه پیراهن را باز می‌گذارند. این نوع پوشش در روزهای گرم سال اصلا توصیه نمی‌شود. چرا که تعریق را افزایش می‌دهد و حرارت بدن شما هم بالا می‌رود. در نتیجه تمرکز و راحتی شما کاهش پیدا می‌کند و حالت کلافگی به شما دست می‌دهد. پس به خودتان رحم کنید! و از این کار پرهیز کنید.

تیشرت مردانه

تیشرت، جزو لاینفک استایل مردانه در تابستان

حتمن در کمد لباس‌تان تیشرت‌های متنوعی داشته باشید. یادتان باشد که همیشه به یک شکل بیرون نروید. تیشرت‌های لانگ، طرح‌دار، ساده و با انواع یقه گرد و یقه هفت و پلوشرت داشته باشید. در زمینه رنگ هم توجه کنید که تنوع رنگ و طرح و چاپ را رعایت کنید. رنگ‌هایی که برای تابستان مورد پسند هستند سفید، آبی، بنفش، سبز، زرد، طوسی و کلا رنگهایی است که حس شادابی و طراوت و خنکی را منتقل می‌کند. یکی از مزایای تیشرت این است که یکی از ارزان‌ترین لباس‌هایی است که می‌توانید با آن تنوع بالایی را برای استایل خود بسازید.

شلوار پارچه ای مردانه

شلوار پارچه‌ای

ست کردن شلوار پارچه‌ای با تیشرت یا پیراهن اسپرت مردانه و بهمراه کفش کالج یا کفش اسپرت مردانه از بهترین تیپ‌های تابستانه مردانه است. این تیپ علاوه بر حالت نیمه‌رسمی، استایلی اسپرت به شما می‌دهد. همینطور تنفس‌پذیری شلوار پارچه‌ای بشدت در سلامت و راحتی شما مؤثر است. اگر زیادی عرق می‌کنید یا برای طی مسیری طولانی بیرون آمده‌اید، سعی کنید از شلوار پارچه‌ای استفاده نکنید. چرا که دیده شدن رد و لکه عرق بر روی شلوار پارچه‌ای بسیار زننده است.

پیراهن جین مردانه

تولیدی پوشاک مردانه تهران مارک در بازار بزرگ تهران

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

پیراهن جین، طرفداران همیشگی خود را دارد

پیراهن جین یکی از محصولاتی است که انگار برای تابستان ساخته شده است! رنگ آبی روشن و حتی آبی تیره آن نیز جذاب است. لباسی با رنگی آرامش‌بخش که با شلوار جین هم بخوبی ست می‌شود.

شلوار جین مردانه

شلوار جین، شلواری برای 4 فصل

شلوار جین‌هایی که برای تابستان به بازار می‌آید معمولا پارچه‌هایی نازک‌تر دارند. ست کردن شلوار جین بخصوص با تیشرت سفید و کتونی زیبا، یکی از رایج‌ترین استایل‌های مردانه است. پس حتمن چند عدد شلوار جین داشته باشید.

پیراهن مردانه هاوایی

پیراهن‌های هاوایی

این نوع پیراهن‌ها که جنس پارچه لطیف، سبک و خنکی دارند، به همراه طرح‌های متنوع و جذاب مخصوص تابستان هستند. از این لباس‌ها حتمن بخرید. طرح و رنگ آن بیشتر به سلیقه و شخصیت شما بستگی دارد. معمولا یقه‌های آنها یقه کوبایی است و با شلوار کتان و شلوارک و پارچه‌ای به خوبی ست می‌شود.

پیراهن سفید مردانه

تابستان حداقل یک پیراهن سفید لازم دارد!

جذابیت پیراهن سفید برای آقایان مخصوصا افرادی که که رنگ پوست روشن‌تری دارند، جای هیچگونه بحثی نمی‌گذارد. اگر پیراهن سفید به شما می‌آید حتمن یکی یا چندتا داشته باشید. علاوه بر خنک بودن بخاطر جنس پارچه، تشعشع نور آفتاب را نیز جذب نمی‌کند.

اکسسوری مردانه

تولیدی پوشاک مردانه تهران مارک در بازار بزرگ تهران

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

اکسسوری مناسب

همانطور که گفتیم استایل و تیپ فقط به معنای صورت زیبا نیست. حتی اخلاقیات و نوع برخوردهای شما هم جزئی از استایل شماست. اکسسوری هم یکی از مواردی است که در استایل شما تأثیر بسزایی دارد. پس حتمن عینک آفتابی، ساعت، دستبند و گردنبند داشته باشید. اینها به شما کمک می‌کند تا استایل بهتری داشته باشید. به یاد داشته باشید که یک استایل خوب می‌تواند شما را در جمع درخشان‌تر و جذاب‌تر نشان دهد. در واقع اگر استایل خوبی داشته باشید، 10 بر صفر از بقیه جلوتر هستید. پس حتمن در لباس پوشیدن دقت کنید.

تهران مارک تولید کننده انواع پوشاک مردانه در بازار بزرگ تهران

همانطور که می‌دانید ما یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های پوشاک مردانه در بازار بزرگ تهران هستیم. انواع تولیدات ما که اتفاقا برای تابستان هم مورد نیاز شما بوتیک‌داران است شامل موارد زیر هستند :

شما می‌توانید با عضویت در شبکه‌های اجتماعی ما و همینطور مشاهده فروشگاه سایت، جدیدترین محصولات ما را مشاهده، انتخاب و خرید کنید. یکی از مزایایی که خرید از تهران مارک را برای شما لذت‌بخش می‌کند این است که با یک خرید می‌توانید بیشتر محصولات مورد نیازتان را تأمین کنید. در واقع ارسال محصولات از یک مبدأ و با هزینه کمتری هم انجام خواهد شد. ما با تجربه سالیان دراز در تولید پوشاک مردانه با سلایق مشتری‌ها آشنا هستیم و بهترین و پرفروش‌ترین محصولات را تولید و عرضه می‌نماییم.

تهران مارک
ارسال دیدگاه