قیمت عمده پیراهن مردانه

قیمت عمده پیراهن مردانه

رنج قیمت عمده لباس مردانه

وقتی می‌خواهیم در مورد قیمت عمده پیراهن مردانه صحبت کنیم باید انواع محصولات را در نظر بگیریم. پیراهن مردانه دو نوع کلی دارد. پیراهن اسپرت و پیراهن جعبه‌ای. این پیراهن‌ها موارد استفاده و قیمت‌های متفاوتی هم دارند. بطور مثال پیراهن‌های جعبه‌ای برای مکان‌های رسمی و اداری بسیار کاربرد دارد. اما پیراهن‌های اسپرت بیشتر برای مکان‌های غیر رسمی استفاده می‌‌شوند. پیراهن‌های اسپرت در بین جوانان طرفدارهای بیشتری دارد. به این دلیل که از فیزیک بدنی مناسبتری برای پوشیدن این لباس‌ها برخوردارند.

قیمت عمده پیراهن مردانه

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

امروز 9 خرداد 1402، رنج قیمت پیراهن اسپرت مردانه بین 95000 تومان تا 145000 تومان است. همینطور قیمت همه پیراهن‌های جعبه‌ای ما هم 225000 تومان است. مطمئنا قیمت‌ها در ایران دچار تحول خواهند شد. پس برای اینکه قیمت عمده پیراهن مردانه را به روز داشته باشید، از طریق دسته بندی‌های سایت و همینطور شبکه‌های اجتماعی ما مشاهده کنید.

کیفیت محصولات

همانطور که بالاتر ذکر شد، یکی از پر مصرف‌ترین لباس‌های رسمی مردانه، پیراهن‌ها هستند. به همین دلیل کیفیت دوخت و پارچه باید طوری باشد که در شأن مصرف کننده ایرانی باشد. به همین دلیل ما در تهران مارک به کیفیت محصول دقت بالایی داریم.

محصولات ما با بهترین تجهیزات و دوخت تمیز به شما مشتریان عزیز تقدیم می‌شود. کیفیت پارچه از بهترین نوع پارچه‌های موجود در بازار است. پارچه‌هایی نظیر پنبه کش، پنبه نخ، فوتوس، شمیم، خاویاری، داکرون، نخ ترک، حریر و غیره.

صادرات پوشاک مردانه

در صورتی که شما تاجر هستید و یا برای خرید پوشاک مردانه به ایران سفر می‌کنید حتمن محصولات ما را بازدید کنید. ما در تهران مارک علاوه بر پیراهن، تیشرت و شلوارهای اسلش، جین و کتان هم تولید می‌کنیم. با یک خرید براحتی می‌توانید محصولات متنوعی از پوشاک مردانه داشته باشید. همچنین قیمت عمده پیراهن مردانه و سایر محصولات در تولیدی تهران مارک بشدت رقابتی است. شما براحتی می‌توانید محصولات خریداری شده را با حاشیه سود عالی به فروش برسانید. همچنین آدرس ما در بازار بزرگ تهران واقع شده است که از این لینک می‌توانید آدرس دقیق ما را مشاهده کنید.

نمونه محصولات ما در دو نوع اسپرت و جعبه‌ای

همانطور که گفتیم، پیراهن‌ها در دو نوع اسپرت و جعبه‌ای تولید می‌شوند. پیراهن‌های اسپرت مردانه تولیدی تهران مارک در دو مدل آستین بلند و آستین کوتاه عرضه می‌شوند. همچنین پیراهن‌های مردانه جعبه‌ای هم در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید می‌شوند.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

در ادامه تعدادی از مدل‌های مختلف پیراهن‌ها را به نمایش می‌گذاریم.

تهران مارک
ارسال دیدگاه