کانال عمده فروشی لباس مردانه

کانال عمده فروشی لباس مردانه

کانال تلگرام تولیدی لباس مردانه تهران مارک

کانال عمده فروشی لباس مردانه تهران مارک یکی از متنوع‌ترین تولیدی‌های ایران در زمینه پوشاک مردانه است. ما در تولیدی پوشاک تهران مارک انواع مختلفی از محصولات را به فروش می رسانیم.

برای مشاهده کانال تلگرام، اینستاگرام و روبیکای تهران مارک کلیک کنید.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

قیمت رقابتی

از جمله ویژگی های محصولات ما قیمت مناسب و ارزان است. این یکی از عواملی است که باعث می‌شود شما در بازار دست بالا را برای رقابت داشته باشید.

بطور مثال تیشرتها و پیراهن های مردانه ما همین امروز (خرداد 1402) رنج قیمتی بین 95000 تومان تا 175000 تومان دارند. احتمال تغییر قیمتها همیشه وجود دارد. اما مسئله این است که قیمتهای ما همیشه رقابتی بوده و خواهند بود.

خرید از تهران مارک به دلیل تنوع بالای محصولات آسان و بصرفه هست. چرا که انواع پوشاک مورد نیاز آقایان را تولید می کنیم. شما براحتی می توانید همه خرید خود را از یک تولیدی انجام دهید. مزیت دیگری که دارد این است که همه محصولات شما از یک مبدأ ارسال می شوند. یعنی دیگر نیاز نیست برای هر محصول از یک تولیدی خرید کنید و برای هر خرید هزینه بار جداگانه ای پرداخت کنید.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

پیراهن عمده مردانه

نحوه خرید از کانال عمده فروشی لباس مردانه تهران مارک

شما راه های متعددی برای خرید از تهران مارک دارید. از جمله خرید از کانال تلگرام ما. ابتدا محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید. همکاران ما در اسرع وقت پاسخگو خواهند بود.

همچنین شما میتوانید از طریق اینستاگرام و یا حتی راحت تر از طریق روبیکا هم محصولات ما را مشاهده کنید. فروشگاه آنلاین سایت ما هم نمایشگاهی از محصولات مان می باشد.

تهران مارک
ارسال دیدگاه