تولیدی کاپشن مردانه

تولیدی کاپشن مردانه

از تولیدی کاپشن مردانه ارزان بخرید!

کاپشن جزو گرانترین محصولات پوشاک مردانه محسوب می‌شود. چون برای تولید کاپشن‌ها اغلب مواد اولیه زیادی مصرف می‌شود. به همین دلیل خرید کاپشن از تولیدی کاپشن مردانه یکی از بهترین راه‌ها برای خریدی ارزان و دست اول است. اگر به تصاویر زیر دقت کنید علاوه بر پارچه مرغوب و ضخیم باید از متریال دیگری هم برای تولید کاپشن استفاده کرد. بطور مثال زیپ، خز داخل کاپشن، نوارها، جیبها، اتیکتها و نشانها، خرجکار و سایر متریال قابل مشاهده در محصول.

کاپشن-و-پافر

تولیدی تهران مارک واقع در بازار بزرگ تهران

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

کاپشن شمعی استری طرح CELTIC

انواع کاپشن

کاپشن‌ها انواع مختلفی دارند که از جمله می‌توان از کاپشن‌های پاییزه و کاپشن‌های زمستانه نام برد. از کاپشن‌های پاییزه برای فصل پاییز و همچنین مناطق گرمسیری که سرمای زیادی ندارند می‌توان استفاده کرد. همینطور اگر از محل کار به خانه و بالعکس را با اتومبیل طی می‌کنید احتمالا نیاز به کاپشن‌های ضخیم نداشته باشید.

برای فصل پاییز می‌توان از پافرها هم استفاده کرد. پافر نوعی کاپشن بدون آستین است که در سرمای معمولی با تیشرت و یا بلوز بافت ست می‌شود.

اما برای زمستان و مناطق سردسیر باید از کاپشن‌های ضخیم استفاده کرد. چرا که نمی‌توان در این شدت سرما فقط به یک لباس معمولی بسنده کرد.

کاپشن شمعی استری طرح ITALIA رنگبندی

سایر محصولات پاییزه و زمستانه تهران مارک

علاوه بر کاپشن و پافر، ما در تولید هودی، دورس، بلوز بافت و سویشرت هم فعالیت داریم. شما می‌توانید نمونه محصولات موجود ما را در سایت و شبکه‌های اجتماعی مشاهده کنید.

لینکهای محصولات را در انتهای همین نوشته مشاهده کنید.

بلوز دورس سه نخ یقه گرد طرح DG

خرید از تولیدی کاپشن مردانه تهران مارک

ما در مجموعه تولیدی تهران مارک تنوع زیادی از محصولات را تولید کرده‌ایم. با خرید مستقیم از تولید علاوه بر قیمت مناسب، می‌توانید تنوع رنگ و طرح زیادی را هم داشته باشید. محصولات ما اغلب جوان پسند و با استایل و زیبایی خاصی عرضه می‌شوند. این دو امتیاز یعنی قیمت و زیبایی در کنار هم مشتری را ترغیب به خرید می‌کند. برای مشاهده محصولات ما و قیمت کاپشن مردانه عمده و همینطور سایر محصولات پاییزه و زمستانه ما حتمن روی لینکهای زیر کلیک کنید.

پافر مموری کلاهدار
سویشرت بیسبالی شمعی طرح SCREENSHOT
تهران مارک
ارسال دیدگاه