تولیدی دورس و هودی

تولیدی دورس و هودی

دورس و هودی چیست؟!

تولیدی دورس و هودی تهران مارک : بطور کلی دورس یک نوع پارچه است که با آن بلوزهای زمستانه و پاییزه تولید می‌کنند. هم برای لباس‌های مردانه و هم زنانه و بچگانه استفاده دارد. به همین دلیل در بازار ایران اصطلاحا به بلوزهای پاییزه که با این پارچه تولید می‌شود، دورس می‌گویند. بلوزها یکی از پر استفاده‌ترین لباس‌های مردانه در پاییز و زمستان هستند.

خرید عمده هودی و بلوز

اما هودی هم یکی از پر استفاده‌ترین محصولات پوشاک مردانه است. هودی‌ها جلو بسته هستند و کلاه چسبیده و دو جیب در دو سمت پایین دارند. البته این نوع لباس با سویشرت تفاوت دارد. چون سویشرت‌ها از جلو باز هستند و اغلب زیپ‌دار هستند.

تولیدی دورس و هودی

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

زمان عرضه دورس و هودی به بازار

تولیدی دورس و هودی مردانه تهران مارک یکی از برترین تولیدی‌های پوشاک مردانه در ایران است. هر ساله حدودا در ماه‌های مرداد و شهریور محصولات پاییزه و زمستانه‌های ما به مرور به بازار عرضه می‌شود. این محصولات از مدتی قبل از عرضه طراحی و تولید می‌شود. شما براحتی می‌توانید ثبت سفارش و یا پیش خرید کنید تا محصولات به موقع و در تعداد مناسب به دست شما برسد. مسلما اولویت تحویل با دوستانی است که سریعتر خرید خود را نهایی می‌کنند.

خرید از تهران مارک

برای خرید از تهران مارک کافی است به شبکه‌های اجتماعی ما مراجعه کرده و یا در سایت محصولات ما را دنبال کنید. ما در همه شبکه‌های اجتماعی حضور داریم و شما براحتی قادر خواهید بود محصولات ما را مشاهده کنید. همچنین بصورت حضوری و یا تلفنی هم می‌توانید با ما در تماس باشید و اقدام به خرید کنید.

آدرس ما در بازار بزرگ تهران (کلیک کنید.)

بدون نیاز به سرمایه اولیه، بازاریابی و کسب درآمد کنید!

همچنین در صورتی که بازاریاب هستید می‌توانید با بازاریابی محصولات ما درصد مناسبی از فروش را نصیب خود کنید. این فرصتی است برای شما که بتوانید این محصولات را بصورت عمده به فروش برسانید. شما هم‌قیمت تولیدی می‌فروشید و درصد خود را برداشت می‌کنید. بدون اینکه تولیدی داشته باشید، صاحب محصولاتی با قیمت تولیدی خواهید شد.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

لینک‌های مفید

ما در تولیدی تهران مارک علاوه بر تولید محصولات پاییزه و زمستانه، پکیج کاملی از تولیدات پوشاک مردانه داریم. شما براحتی می توانید با مشاهده این لینکها سایر محصولات ما را نیز مشاهده و خرید کاملی را برای بوتیک خود تجربه کنید.

تهران مارک
ارسال دیدگاه