فروش عمده تیشرت مردانه در تهران

فروش عمده تیشرت مردانه در تهران

فروش عمده تیشرت مردانه در تهران

تهران، بازار بزرگ

کارخانه تولید تیشرت مردانه تهران مارک در بزرگترین بازار عمده فروشی کشور حضور داره. ما با تولیدات متنوع پوشاک مردانه از جمله تیشرت، پیراهن، شلوار جین و کتان، شلوار اسلش و پوشاک بچه گانه در خدمت شما هستیم.

تنوع تیشرت‌های تهران مارک

اما یکی از اصلی‌ترین و پر‌فروش‌ترین فعالیت‌های ما فروش عمده تیشرت مردانه هست. ما به سراسر ایران ارسال داریم و براحتی می‌تونید بصورت حضوری یا آنلاین از ما خرید کنید.

برای خرید از ما می‌تونید ابتدا محصولات‌مون رو از طریق سایت و یا شبکه های اجتماعی ببینید. بعد از اون می‌تونید برای خرید با ما در ارتباط باشید.

ضمنا یکی از ویژگی های مهم تهران مارک این هست که همه انواع پوشاک مردانه رو تولید می‌کنه. به همین دلیل شما می‌تونید خرید کاملی رو برای بوتیک خودتون داشته باشید. از این طریق هزینه‌های ارسال شما هم سر شکن میشه و قدرت رقابتی شما افزایش پیدا می‌کنه.

چرا بهتر است از تهران مارک خرید کنیم؟

خرید از تهران مارک منافع مختلفی برای شما دارد. چرا که ما تقریبا همه محصولات پر فروش بوتیک‌های مردانه را تولید می‌کنیم. از تیشرت و پیراهن تا شلوار اسلش و جین و کتان. اینها بیشترین مصرف لباس مردانه است. به همین دلیل با یک بار خرید قادر خواهید بود در هزینه‌های ارسال هم صرفه جویی خوبی داشته باشید. چرا که همه این محصولات از یک مبدا برای شما ارسال خواهد شد.

همچنین همه تیشرتهای ما با بهترین کیفیت پارچه و دوخت تقدیم شما خواهد شد. پارچه پنبه سوپر یک پارچه نرم و لطیف و سبک است. بخوبی جذب رطوبت می‌کند و عرق بدن را به خود می‌گیرد. به همین دلیل این نوع پارچه یکی از بهترین پارچه‌ها برای تولید تیشرت است.

ما آماده همکاری با همه بوتیک‌ها، پخش‌ها و عمده فروشی‌های سراسر کشور هستیم. فروش هم بصورت جینی و تیراژ بالا امکان پذیر است. همین حالا با ما تماس بگیرید.

تهران مارک : تولید و پخش تیشرت مردانه در تهران

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

نمونه تیشرتهای مردانه تهران مارک

در ادامه تعدادی از مدل‌های تیشرت رو برای شما به نمایش می‌زارم. در صورتی که قصد دارید جدیدترین محصولات ما رو ببینید حتمن با ما در ارتباط باشید. تنوع طرح و رنگ در تهران مارک حرف اول رو می‌زنه.

تهران مارک
ارسال دیدگاه