تولیدی تیشرت عمده

تولیدی تیشرت عمده

کارخانه تولیدی تیشرت مردانه عمده

تولیدی تیشرت عمده تهران مارک در بازار بزرگ تهران واقع است. ما در تولیدی پوشاک مردانه تنوع بالایی از طرح و رنگ تیشرت مردانه را عرضه می کنیم. طراحی‌های بروز و تنوع رنگ باعث می‌شود خریداران، برای خرید خود حق انتخاب داشته باشند. به همین دلیل با خرید از تولیدی تهران مارک، فروش محصولات برای شما آسان خواهد بود.

تولیدی تیشرت تهران مارک

لینک مشاهده همه تیشرتهای مردانه در فروشگاه آنلاین ما

قبل از اینکه خرید کنید، باید فروخته باشید!

ما با تجربه بیش از 14 سال در زمینه تولید پوشاک مردانه از سلایق مشتریان با خبر هستیم. به همین دلیل تولیداتی مطابق با درخواست بازار را عرضه می‌کنیم. به یاد داشته باشید که این موضوع بسیار مهمی است که محصولی را برای مشتری آماده کنید که آن را بخواهد. یک ضرب المثل بازاریابی وجود دارد که می‌گوید : “قبل از اینکه محصولی را به مغازه بیاورید، باید آن را فروخته باشید!”. این موضوع بیانگر همین مطلب است که برای محصول شما باید مشتری وجود داشته باشد. وقتی با یک تولیدی با سابقه شروع به کار کنید، یک قدم از بقیه رقبا جلوتر هستید. به همین دلیل شروع کار با تهران مارک می‌تواند نوید روزهای پر فروشی برای شما باشد.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

تیشرت عمده بازار بزرگ تهران

یکی از مراکز مهم تولیدی‌ها در ایران، بازار بزرگ تهران است. این بازار سالیان زیادی است که مقصد اول خریداران عمده پوشاک است. برای راحتی دسترسی شما عزیزان ما در بازار بزرگ هم حضور داریم. آدرس شعبه خرید حضوری ما در بازار بزرگ تهران را می‌توانید از این لینک مشاهده کنیدهمانطور که می‌دانید بازار بزرگ تهران پر از تنوع محصولات است و ما یکی از تولیدی‌هایی هستیم که در تولید تیشرت مردانه طرحها و رنگهای متعددی را به بازار عرضه می‌کنیم.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

خرید ارزان از تولیدی تهران مارک

برای خرید از تهران مارک می‌توانید بصورت حضوری و آنلاین اقدام کنید. کافی است ابتدا محصولات ما را مشاهده و سپس تصاویر محصولاتی که انتخاب کرده‌اید را برای واحد فروش ما ارسال کنید. همکاران ما در اسرع وقت پیام های شما را پاسخ خواهند داد.

اما راز ارزان بودن محصولات ما این است که خط تولید ما از تهیه نخ شروع می‌شود. ما این نخ با کیفیت را خریداری می‌کنیم و سپس آن را به پارچه دلخواه و با کیفیت تبدیل می‌کنیم. از این طریق در قیمت نهایی پارچه صرفه‌جویی زیادی حاصل می‌شود. تولیدات ما در تیراژ بالاست و مقداری از پارچه مورد نیاز را نیز با قیمتهای بسیار مناسب از بازار تهیه می‌کنیم. 

در واحد دوخت هم با تجربه سالیان دراز، بهترین طراحی و دوخت لباس را مهیا کرده‌ایم. از این طریق در تولید نهایی کمترین هدر رفت را نیز داریم. تمامی این عوامل باعث می‌شود ما در تیراژ بالا قیمتهایی استثنایی را تولید کنیم. از یک جین تا هر تعداد که نیاز داشته باشید را می‌توانید خریداری کنید. 

تهران مارک
ارسال دیدگاه