تولیدی پیراهن مردانه تهران

تولیدی پیراهن مردانه تهران

تولید انواع لباس های مردانه در تهران مارک

تولیدی پیراهن مردانه تهران مارک در بازار بزرگ تهران، متنوع ترین پوشاک مردانه را عرضه می‌کند. ما در این مجموعه محصولات کامل یک بوتیک مردانه را تولید می‌کنیم. محصولاتی اعم از تیشرت، پیراهن، شلوار اسلش، شلوار جین و کتان.

شما با خرید از تهران مارک می‌توانید از یک تولیدی همه محصولات خود را خریداری کنید. این موضوع هم در هزینه‌های ارسال و هم در قیمت تمام شده منافع زیادی را برای شما دارد. چرا که خرید از تولیدی بدون واسطه است. در نتیجه با این شرایط شما می‌توانید بهترین قیمتهای بازار را داشته باشید و براحتی رقابت کنید.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

انواع پیراهن مردانه

تولیدی پیراهن مردانه تهران مارک دو نوع پیراهن تولید می‌کند. پیراهن مردانه اسپرت و جعبه‌ای. پیراهن اسپرت با طراحی زیبا و در دو نوع آستین بلند و کوتاه عرضه می‌شود. همچنین پیراهن جعبه‌ای با طرح‌های متنوع تولید می‌شوند تا مشتری‌ها بتوانند انواع طرحها را خریداری کنند. کارمندها و اغلب مردانی که در محیط‌های رسمی حضور می‌یابند حتمن باید چندین پیراهن جعبه‌ای داشته باشند.

کیفیت محصولات

کیفیت محصولات عالی است و از بهترین پارچه و دوخت تهیه شده است. در واقع ما با تجربه سالیان دراز در تولید پوشاک مردانه، بیشترین دقت به جزئیات را داریم. به همین دلیل با خیال راحت می‌توانید خرید کنید. بخصوص پیراهن که یکی از مهمترین محصولات مردانه است و اغلب در مراسمات رسمی استفاده می‌شود.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

نحوه خرید از ما

ما در بازار بزرگ تهران شعبه داریم. در نتیجه برای خرید می‌توانید به محل تولیدی ما مراجعه فرمایید. همچنین در صورتی که برای خرید آنلاین راحت‌تر هستید و قصد ندارید مسیری طولانی را سفر کنید از طریق شبکه‌های اجتماعی یا فروشگاه سایت ما خرید کنید. کافی است تصاویر محصولات مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید. سپس همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

تهران مارک
ارسال دیدگاه