تولیدی شومیز بازار بزرگ تهران

تولیدی شومیز بازار بزرگ تهران

لباس مجلسی یکی از محصولات مورد نیاز هر دختر و خانمی است. اما همیشه نمی‌توان در همه مجالس از لباس مجلسی‌های کاملا رسمی استفاده کرد. برخی از مراسمات تا حدود زیادی معمولی و یا غیر رسمی هستند. به همین دلیل شومیز می‌تواند یک انتخاب خوب برای این نوع مراسمات باشد. تهران مارک، تولیدی شومیز بازار بزرگ تهران یکی از تولیدکننده‌های محصولات مهمانی و مجالس نیز هست. ما در زمینه تولید انواع محصولات مردانه و زنانه فعالیت داریم. شومیز هم یکی از محصولات پر طرفدار خانمهاست که می‌توانید از ما خرید کنید.

انواع شومیزها و موارد کاربردی آنها

شومیزها انواع مختلفی دارند که شما می‌توانید در مهمانی‌ها و یا در مجالس رسمی‌تر هم از آنها استفاده کنید. مثلا در مهمانی‌های خانوادگی و دور همی‌ها می‌توانید شومیزهای کم زرق و برق‌تر و در جشن‌های عروسی، جشن تولد و مجالس رسمی می‌توانید از شومیزهای کار شده و زیباتر استفاده کنید.

شومیزها معمولا از پارچه‌های لطیف و زیبا تولید می‌شوند. همچنین رنگبندی و طراحی متنوع آنها، باعث استقبال خریداران می‌شود. شما براحتی می‌توانید شومیزها را با شلوار و یا دامن ست کنید. البته شومیزها انواع مختلف دیگری هم دارند که می‌توان به شومیز حریر، شومیز اسپرت، شومیز جلو باز و… اشاره کرد. هر کدام از این موارد استفاده‌های خاص خود را دارند.

تفاوت شومیز و تونیک

شاید برای شما هم سوال باشد که به چه چیزی شومیز بگویید و به چه چیزی تونیک. اصلی‌ترین تفاوت تونیک و شومیز در قد لباس است. تونیک‌ها معمولا تا روی ران هستند. همچنین ظاهر ساده‌ای دارند و بجای مانتو هم از آنها می‌توان استفاده کرد. در هر صورت تونیک زرق و برق و ظرافت شومیز را ندارد و هرگز در مراسمات جشن و مهمانی به عنوان گزینه استفاده محسوب نمی‌شود.

خرید از تهران مارک، تولیدی شومیز بازار بزرگ تهران

برای خرید محصولات از تهران مارک، محصول مورد نظر را از منوی بلوز و شومیز زنانه در سایت مشاهده کنید. سپس تصویر مدل مورد نظر خود را از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی برای ما ارسال و سفارش خود را ثبت کنید. همچنین بصورت حضوری می‌توانید به فروشگاه ما در بازار بزرگ تهران هم مراجعه فرمایید. محصولات شما در اسرع وقت ارسال خواهد شد.

تهران مارک
ارسال دیدگاه