تولیدی پوشاک مردانه بازار تهران

تولیدی پوشاک مردانه بازار تهران

عمده فروشی پوشاک مردانه در بازار بزرگ تهران

تولیدی پوشاک مردانه تهران مارک واقع بازار بزرگ تهران یکی از کاملترین تولیدی ها از نظر تنوع می باشد. محصولاتی از قبیل تیشرت مردانه، پیراهن مردانه، شلوار اسلش مردانه و شلوار جین و کتان مردانه از محصولات ما می باشند. این محصولات در هر مغازه مردانه ای مورد نیاز است. تنوع هر کدام از این دسته بندی های پوشاک بسیار بالاست. به همین دلیل مشتریهای شما براحتی قدرت انتخاب بالایی دارند.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

قیمت محصولات ما در بازار بزرگ تهران

از لحاظ قیمت و کیفیت به دلیل اینکه تولید کننده هستیم، قیمت رقابتی داریم. بطوری که با پخش های عمده سراسر کشور هم همکاری داریم. شما با خرید از تولیدی تهران مارک براحتی در بازار قدرت رقابت خواهید داشت.

در واقع شما در حال خرید از یکی از ارزان ترین تولیدیهای ایران هستید. با یک خرید کلی می توانید همه محصولات مورد نیاز بوتیک خود را فراهم کنید.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

خرید از تهران مارک

خرید حضوری

همانطور که قبلا هم ذکر شد، تولیدی پوشاک مردانه تهران مارک در بازار بزرگ تهران واقع شده است. ما در بازار آهنگران، یکی از معروفترین‌های بازار بزرگ هستیم. کوچه کمل بشیری، پاساژ غنی آبادی. آدرس دقیق ما در این صفحه موجود است. در صورتی که قصد دارید خرید حضوری داشته باشید حتمن به شعبه ما در بازار سر بزنید.

شبکه های اجتماعی تهران مارک. اینستاگرام، تلگرام و روبیکا

خرید آنلاین

همچنین براحتی می توانید با ورود به سایت، کانال تلگرام و یا پیج اینستاگرام و روبیکای ما، محصولات را مشاهده کنید. سپس برای استعلام قیمت و موجودی به همکاران ما در واحد فروش پیام بفرستید.

تهران مارک
ارسال دیدگاه