تولیدی پیراهن مردانه تلگرام

تولیدی پیراهن مردانه تلگرام

تولیدی پیراهن مردانه تلگرام

پیراهن مردانه

پیراهن مردانه یکی از انواع لباسهای مردانه است که هرگز از کمد لباس آقایون جدا نمیشه. همه آقایون چند مدل پیراهن دارن. پیراهن های رسمی و غیر رسمی. بهرحال مواقعی هست که شما نیاز دارید بجای تیشرت و لباس های کژوال از لباس های رسمی تر استفاده کنید. به همین دلیل یکی از مهمترین لباس های مردانه پیراهن هست.

پیراهن ها انواع مختلفی دارن. پیراهن های با نخ کامل که گرونتر هستن. اما در کنار اون زودتر چروک میشن و لکه میگیرن. اما اگر مقداری الیاف مصنوعی توی پارچه شون باشه، ارزونتر میشن. این الیاف باعث میشه که پارچه پیراهن دیرتر چروک بشه. در کنار اون لکه هم نمیگیرن. اما باید دقت داشته باشید که پیراهن هایی که درصد الیاف مصنوعی شون بیش از 50 درصد باشه، استفاده نکنید.

انواع پیراهن

پیراهن های مردانه تقریبا در دو نوع دسته بندی میشن. پیراهن مردانه اسپرت و پیراهن مردانه جعبه ای. اسپرت ها تا حدود زیادی پیراهن های غیر رسمی هستن. ولی پیراهن های جعبه ای رسمی تر هستن. اغلب آقایون وقتی در محل کار هستن و یا مکان های رسمی از پیراهن جعبه ای استفاده می کنن.

پیراهن های اسپرت هم اغلب در بین جوانها طرفدار بیشتری داره. اما هر کسی که به دنبال استایل نیمه رسمی باشه هم از پیراهن های اسپرت استفاده می کنه. این پیراهن ها برای نوجوانانی که قد و قواره بزرگتری هم دارن بسیار مورد استفاده هست . بطور کلی هر دو نوع پیراهن، طیف گسترده ای از استفاده کننده ها رو شامل میشن.

تولیدی پیراهن و پوشاک مردانه تهران مارک

هر تولیدی پیراهن مردانه تلگرام و اینستاگرام مخصوص به خودش رو داره. ما برای راحتی شما علاوه بر سایت، توی تلگرام و اینستاگرام مون هم محصولات رو میچینیم تا شما براحتی ببینید.

برای خرید عمده از تولیدی تهران مارک می تونید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

در ادامه تعدادی از نمونه محصولات مون رو برای شما به نمایش میزاریم.

نمونه پیراهن های جعبه ای تولیدی تهران مارک

نمونه پیراهن های اسپرت مردانه تولیدی تهران مارک

تهران مارک
ارسال دیدگاه