مراکز فروش عمده لباس مردانه در تهران

مراکز فروش عمده لباس مردانه در تهران

عمده فروشی های لباس مردانه در بازار بزرگ تهران

یکی از مراکز فروش عمده لباس مردانه در تهران، بازار بزرگ تهران است. بازاری که امروزه برای همه ایران شناخته شده است. این بازار که محصولات متنوعی در آن به فروش می رسد، یکی از مقاصد اصلی و اولیه خریداران است. خریداران عمده حتمن برای اولین خرید خود به این بازار وارد می‌شوند.

دلیل اصلی اینکه این بازار به این حد مورد توجه است این است که مفهوم واقعی بازار را پیاده سازی کرده است. یعنی عرضه کننده‌های زیاد و بالا بودن قدرت انتخاب برای مشتری بسیار جذاب است. در نتیجه مشتری خرید خود را نهایی می کند.

پیج عمده فروشی تیشرت مردانه

تولیدی لباس مردانه تهران مارک

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

شعبه بازار کارخانه تولیدی تهران مارک، در همین بازار مستقر است. ما در یکی از معروفترین مناطق این بازار بزرگ یعنی بازار آهنگران حضور داریم. برای مشاهده محصولات ما حتمن به آدرس ما در بازار بزرگ تهران، بازار آهنگران سر بزنید. منتظر حضور شما عزیزان هستیم.

سایر مناطق فروش عمده پوشاک

البته مراکز فروش عمده لباس مردانه در تهران به این بازار محدود نمی شود. بازار جمهوری، فلسطین و سایر مناطق اطراف این بازارها پر از پاساژهای عمده فروشی مختلف است. تولیدی و پخش‌های عمده پوشاک در همه این مناطق گسترده شده اند.

  • بازار جمهوری که هم تولیدی و هم پخش‌های زیادی در این خیابان هستند. همینطور پاساژهای متعددی در این خیابان هستند که بطور کامل برای فروش عمده فعالیت دارند.
  • خیابان فلسطین شامل فروشگاه‌های عمده فروشی زنانه و هیمنطور پارچه است. در این خیابان می‌توانید لباس تریکو، لباس مجلسی و شومیزهای خوبی پیدا کنید.
  • در محدوده امیر اکرم می‌توانید مراکز پخش و فروش عمده لباس بچگانه، مانتو، لباس زنانه و لباس عروس را پیدا کنید.
  • پاساژ شانزلیزه یا پاساژ میلاد قائم هم یکی از پاساژهای معروف است. در این پاساژ می‌توانید لباس مجلسی زنانه، انواع شومیز و مانتو و تونیک را خرید کنید.
  • خیابان هفت تیر مدتی است پاتوق خریداران مانتو شده است. البته شال و روسری هم در این خیابان برای خرید عمده موجود است. اما بیشتر بعنوان خیابانی برای خرید عمده مانتو شناخته شده است.

مناطق دیگری از تهران هم وچود دارند که هر کدام به فروش یک کالا مشهور هستند. اما مطمئنا با ورود به محدوده بازار بزرگ تهران می‌توانید تعداد زیادی از محصولات را یکجا ببینید و از تنوع زیاد محصولات شگفت‌زده خواهید شد.

از تهران که بگذریم شهرهای دیگری هم مانند مشهد و اصفهان صاحب تولیدی‌های متعددی هستند. همینطور مناطق آزاد مثل قشم، بانه و گناوه هم محصولات خارجی وارد می کنند.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

در هر حال مقصد اصلی و اولیه همه خریداران ایرانی بازار بزرگ تهران است. ما در مجموعه تهران مارک از دیدن شما در فروشگاه مان خوشحال خواهیم شد.

از چه کسی لباس عمده بخریم؟

اگر مدت زیادی است در بازار فعالیت دارید مسلما تابحال متوجه شده‌اید که فروشنده عمده باید چه مشخصاتی داشته باشد تا از او خرید کنید. اما اگر تازه وارد بازار پوشاک شده‌اید ممکن است هنوز هم تا حدودی برای پیدا کردن محصولات با کیفیت و قیمت مناسب مشکل داشته باشید. به همین دلیل توضیحاتی را برای شما ارائه می‌دهیم تا برای خرید انتخاب‌های بهتری داشته باشید. برای اینکه از یک فروشنده خرید کنید بهتر است آن فروشنده و محصولاتش مشخصات زیر را داشته باشند :

  1. مستقیم از تولیدی خرید کنید. آنقدر وقت بگذارید تا در بازار بتوانید تولیدی‌های اصلی را پیدا کنید. تولیدکننده بهترین قیمت محصول را به شما ارائه می‌دهد. 
  2. بهترین قیمت را خریداری کنید. همیشه سعی کنید با مقایسه قیمت‌ها، بهترین قیمت بازار که متعلق به تولیدکننده است را پیدا کنید. حتمن برای این موضوع وقت بگذارید.
  3. مشتری مداری. در صورتی که فروشنده مشتری‌مداری مناسبی نداشته باشد برای خرید هم قابل اعتنا نیست. البته بدانید که گاهی اوقات ممکن است فروشنده مشغله کاری زیادی داشته باشد و شما همان موقع رسیده باشید. اما بصورت کلی می‌توانید پس از چند بار ارتباط از میزان امتیاز او در مشتری مداری با خبر شوید.
  4. ارسال دقیق طبق سفارش. مهم است که هر چیزی که سفارش می‌دهید، همان به دست شما برسد. علاوه بر دوخت و جنس پارچه، رنگبندی و سایزبندی دقیقا باید همان چیزی باشد که به شما اعلام شده است. متاسفانه در بازار آنلاین دیده شده که گاها این موضوع رعایت نمی‌شود.
  5. ارسال به موقع. همیشه از فروشنده‌هایی خرید کنید که سفارشات را به موقع ارسال کند. در صورتی که چندین بار با بدقولی و وقت نشناسی مواجه شدید سعی کنید آن فروشنده را با یکی دیگر جایگزین کنید. 

تولیدی لباس مردانه تهران مارک

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

چرا باید از تولیدی تهران مارک خرید کنیم؟

ما معتقدیم در بازار همه چیز یک فروشنده اعتبار اوست. ما این اعتبار را براحتی به دست نیاورده‌ایم. امروز کارخانه تولیدی تهران مارک با افزایش پرسنل و تولیدات خود بصورت روزانه و هفتگی محصولات را برای شما عزیزان آماده می‌کند. محصولات ما با قیمت‌های استثنایی و رقابتی بخوبی توانسته جای خود را در بازار باز کند. ما در بخش تولید لباس مردانه محصولات پر فروشی مانند تیشرت، شلوار جین و کتان، شلوار اسلش و پیراهن جعبه‌ای و اسپرت را به بازار عرضه می‌کنیم. همچنین در بخش نوجوان و کودک بطور اختصاصی تیشرت، پیراهن و شلوار اسلش را تولید می‌کنیم. 

همه این محصولات را می‌توانید هم از طریق شبکه‌های اجتماعی و هم از طریق سایت ما مشاهده کنید. با یک تیم قوی و منظم در بخش تولید، بسته‌بندی و ارسال در خدمت شما عزیزان هستیم تا سفارشات شما در اسرع وقت آماده و ارسال گردد. تلاش ما همیشه در جهت بالا بردن رضایت شما عزیزان است. به همین دلیل نهایت سعی‌مان را می‌کنیم تا سفارشات، دقیق و در سریعترین حالت ممکن برای شما ارسال شوند. همچنین در طول روز همکاران ما در بخش پشتیبانی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

لینکهای مفید

برای استفاده بهتر از سایر مقالات سایت و همچنین مشاهده محصولات ما روی لینک های زیر کلیک کنید.

تهران مارک
ارسال دیدگاه