کانال عمده فروشی مانتو تهران

کانال عمده فروشی مانتو تهران

پر استفاده‌ترین لباس بیرونی خانمها در ایران

مانتو یکی از پر استفاده‌ترین لباس‌های زنانه است. این لباس که در طی سالیان با توجه به تغییر نسل‌ها تغییرات زیادی داشته، اما باز هم از لباس‌های بیرونی مورد استقبال خانم‌هاست. ما در کانال عمده فروشی مانتو تهران مارک مدل مانتوهای تولیدی خود را برای فروش قرار داده‌ایم.

ما تنوع بالایی از مدل‌های مانتو را ارائه می‌دهیم. مانتوهایی با طرح و رنگ‌های مختلف و با قیمتهای رقابتی و مناسب برای شما خریداران عمده مانتو موجود است.

همین حالا وارد کانال روبیکا و یا تلگرام ما شوید.

از این طریق می‌توانید نمونه محصولات ما را براحتی مشاهده کنید. همچنین در منوی مانتو در فروشگاه ما نیز می‌توانید آخرین محصولات تولید شده را بررسی و خرید کنید.

مانتو جدید مدل اسپورت

تولیدی مانتو تهران مارک

خرید حضوری در بازار بزرگ تهران

نحوه ثبت سفارش آنلاین و تلفنی : کانال روبیکا، تلگرام، پیج اینستاگرام و واتساپ

تفاوت تونیک و مانتو

همونطور که گفتیم با تغییر نسل، تغییر مد را هم در پی خواهیم داشت. یکی از این تغییرات این است که از مانتوهای کوتاهتر و یا لباسهایی شبیه پیراهن مردانه استفاده می‌کنند. در واقع این مانتوهایی که شبیه پیراهن یا بلوز پارچه‌ای هست تونیک نام دارد. این تونیک‌ها به دلیل راحتی استفاده، به خانم‌ها امکان می‌دهد تا بتوانند تحرک و انعطاف بیشتری در هنگام کار داشته باشند.

همینطور طرحهای تکراری گذشته را هم می‌توانند با طرحهای جدید ترکیب کنند. بطور مثال هر خانمی در کمد لباس خود هم مانتوی بلند، جلو باز، جلو بسته و… دارد و هم مانتو و تونیک‌های کوتاه و راحت. هر کدام از این مانتوها را معمولا در موارد استفاده مختلفی استفاده می‌کنند.

تونیک و شومیز و مانتو از جمله محصولاتی هستند که اغلب فروشنده‌های مانتو در محصولات خود دارند. برای مشاهده این محصولات روی لینکهای زیر کلیک کنید.

مانتو جدید مدل اسپورت

تهران مارک کجاست؟!

تهران مارک واقع در بازار بزرگ تهران، یکی از تولیدکننده‌های پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه است. ما در کارخانه تولید پوشاک تهران مارک، انواع محصولات زنانه از جمله بلوز و شومیز، مانتو، روسری و… را تولید و به فروش می‌رسانیم.

برای خرید از تهران مارک می‌توانید آدرس ما را در نقشه گوگل مسیریابی کنید و بصورت حضوری از محصولات دیدن و خرید کنید. همچنین در صورتی که تمایل به خرید آنلاین دارید حتمن با راه‌های ارتباطی ما در تماس باشید. شما همواره می‌توانید مخصولات ما را در سایت و یا در شبکه‌های اجتماعی ما (کانال عمده فروشی مانتو تهران مارک) مشاهده کنید.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

قیمت رقابتی در کنار کیفیت مناسب محصولات از جمله مهمترین اهداف ما در تولید محصولات است. با مشاهده محصولات و خرید از تهران مارک مطمئناً منفعت زیادی را شامل حال مجموعه خود خواهید کرد.

تهران مارک
ارسال دیدگاه