تولیدی تیشرت مردانه اینستاگرام

تولیدی تیشرت مردانه اینستاگرام

تولیدی پوشاک و تیشرت مردانه اینتساگرام

تهران مارک، تولیدی تیشرت مردانه در اینستاگرام ، تلگرام و روبیکا فعالیت دارد. ما با تولیدات متنوع مردانه اعم از تیشرت، شلوار اسلش، پیراهن مردانه و شلوار جین در خدمت شما عزیزان هستیم. رسالت ما این است که برای آسان کردن خرید برای شما عزیزان، بخوبی در دسترس باشیم. به همین دلیل همه راه های ارتباطی ممکن را برای شما فراهم کرده‌ایم.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

اینستاگرام یکی از پر طرفدارترین اپلیکیشنها در ایران است. فراگیر بودن و آسانی استفاده از اینستاگرام موجب می‌شود همه افراد برای کسب و کار خود از این اپلیکیشن استفاده کنند. همچنین به دلیل اینکه اینستاگرام یک اپلیکیشن تصویری است همه فروشندگان پوشاک بخوبی می توانند از آن بهره برداری کنند. چرا که حداقل 50% موارد خرید پوشاک همین دیدن لباس است. همه این موارد باعث می شود که درآمد نهایی کسب و کارها افزایش پیدا کند.

آدرس پیج تهران مارک در اینستاگرام

همانطور که قبلا هم اشاره شد، تهران مارک، تولیدی تیشرت مردانه اینستاگرام ، تلگرام و روبیکا دارد. برای مشاهده آدرسهای ما در شبکه های اجتماعی روی این لینک کلیک کنید. با دنبال کردن شبکه های اجتماعی ما، براحتی می‌توانید، جدیدترین محصولات ما را مشاهده کنید. همچنین در استوریهای اینستاگرام بصورت روزانه محصولات پر طرفدار را به نمایش می گذاریم.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

مشاهده محصولات

شاید شما جزو آن دسته از کسانی باشید که تمایلی به استفاده از شبکه های اجتماعی ندارید. ما در سایت تولیدی تهران مارک محصولات مان را در دسته بندی های مختلفی قرار داده ایم. در واقع با وارد شدن به فروشگاه سایت ما براحتی می توانید همه محصولات ما را ببینید. آن هم خیلی سریعتر و راحت تر. چون دسته بندی ها مرور محصولات را برای شما آسانتر هم خواهد کرد. برای ورود به دسته بندی های محصولات ما اینجا را کلیک کنید.

تهران مارک
ارسال دیدگاه