لباس عمده مردانه از کجا بخرم

لباس عمده مردانه از کجا بخرم

برای مغازه مردانه چه چیزایی باید خرید کنم؟

اولین سوالی که مطرحه اینه که واسه مغازه مردونه چیا باید خرید کرد؟ آقایون اغلب خیلی راحت خرید میکنن. بیشتر خریداشون دو نوعه. یا میخوان تیپ رسمی خرید کنن یا اینکه تیپ راحت. تهران مارک برای هر دوی این استایل تولیدات داره.

تیشرت مردانه

یکی از پر کاربردترین محصولاتی که آقایون استفاده میکنن تیشرت هست. استایل راحت یا کژوال استایلی هست که در اغلب موارد استفاده می کنن. همه مردها تعداد تیشرتهای زیادی دارن و بیشتر لباسهاشون رو تیشرت تشکیل میده.

ما در مجموعه تولیدی پوشاک مردانه تهران مارک تنوع بالایی از تیشرت رو فراهم کردیم. شما خریداران می تونید براحتی از تنوع بالای طرح و رنگهای ما دیدن کنید. مسلما با خرید از ما میتونید مغازه تون رو از نظر تنوع جنس تکمیل کنید. این شکلی برای هر نوع سلیقه ای مشتری دارید.

پیراهن مردانه

پیراهن رو میشه جزو استایل رسمی و نیمه رسمی در نظر گرفت. بعضی افراد هستن که همیشه پیراهن استفاده می کنن. ولی بیشتر مردها هم از هر دو استایل استفاده می کنن. در هر صورت ما در تهران مارک تنوع بالایی در زمینه تولید پیراهن مردانه هم داریم.

پیراهن های مردانه ما هم آستین بلند و هم آستین کوتاه هستن. هم پیراهن جعبه ای داریم و هم پیراهن های اسپرت. در هر صورت شما می تونید برای خرید از تهران مارک اقدام کنید.

شلوار جین و کتان مردانه

یکی دیگه از پوشاکی که مردها استفاده می کنن، شلوار جین و کتان هست. این شلوارها به دلیل مقاومت زیاد و اینکه نیاز به اطو کردن ندارن طرفدارهای زیادی در دنیا دارن. شلوارهای جین رو میشه هم با پیراهن و هم با تیشرت ست کرد.

ما توی کارخانه تولید شلوار جین و کتان مردانه، تنوع بالایی داریم. از طرفی مد روز و سلیقه مشتریها رو هم بخوبی میدونیم. به همین دلیل یکی از پر فروش ترین محصولات ما شلوار هست. همچنین به دلیل تولید با تیراژ بالا، قیمت تمام شده ما قیمت بسیار خوب و رقابتی هست.

در ضمن در کنار تولید شلوار مردانه، تولیدات زنانه ما رو هم می تونید مشاهده کنید.

شلوار اسلش مردانه

و اما شلوار اسلش. شلوار اسلش تبدیل به یکی از رقبای شلوار جین و کتان شدن. چرا؟ چون نسل امروز به دنبال راحتی بیشتر هست. همینطور طراحی شلوارهای اسلش تغییراتی داشته که اغلب برای پوشیدن بیرون از منزل هم از اون استفاده میکنن.

از طرفی، یکی دیگه از استفاده هایی که شلوار اسلش داره، شلوار ورزشی هست. خیلی از افراد از شلوار اسلش برای شلوار ورزشی استفاده می کنن.

لباس عمده مردانه از کجا بخرم

کاهش هزینه های ارسال

در ضمن شما با خرید از تهران مارک می تونید یه خرید کامل رو تجربه کنید. به همین دلیل هزینه های ارسال بشدت برای شما کاهش پیدا می کنه. چون همه محصولاتی رو که خریداری کردین از یک تولیدی برای شما ارسال میشه. این مورد رو بزارید کنار قیمت های رقابتی ما که بخاطر تیراژ بالای تولیدات ما هست. کاهش هزینه ها باعث کاهش قیمت تمام شده شما میشه و قدرت رقابت شما رو توی بازار بالا میبره.

نحوه خرید از تهران مارک

برای خرید از تهران مارک می تونید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید.

لینک اطلاعات شبکه های اجتماعی ما و آدرس خرید حضوری از تهران مارک

تهران مارک
ارسال دیدگاه