قیمت عمده شلوار اسلش مردانه

رنج قیمتی شلوار اسلش تولیدی مردانه تهران مارک

قیمت عمده شلوار اسلش مردانه تهران مارک : قیمت تمام شده محصولات در هر تولیدی بستگی به عوامل مختلفی دارد. دوتا از مهمترین عوامل مواد اولیه و هزینه های تولید هستند.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

ما در تولیدی تهران مارک تلاش می کنیم بهترین مواد اولیه را در تیراژ بالا با بهترین قیمت خرید کنیم. از طرفی با توجه به سابقه چندین ساله در زمینه تولید پوشاک، بهترین عملکرد را از نظر تولید ارائه می دهیم. در نتیجه محصول نهایی را با قیمتی رقابتی روانه بازار می کنیم.

امروز 8 خرداد 1402 رنج قیمتی شلوار اسلش مردانه در تولیدی تهران مارک بین 95000 تومان تا 135000 تومان می باشد. مسلما این قیمتها با توجه به تورم ایران تغییر خواهد داشت. اما در حال حاضر یکی از ارزان ترین عمده فروشی های سراسر کشور هستیم.

شماره مستقیم واحد فروش : 09129612380

خرید از تولیدی تهران مارک

خرید حضوری

با توجه به قیمت عمده شلوار اسلش مردانه تهران مارک شما می‌توانید برای مشاهده محصولات بصورت حضوری به شعبه ما در بازار مراجعه کنید. آدرس دقیق ما واقع در بازار بزرگ تهران، بازار آهنگران را از این لینک میتوانید مشاهده کنید.

خرید آنلاین

همچنین با ورود به منوی شلوار اسلش مردانه می توانید محصولات ما را مشاهده و سپس با راه های ارتباطی ما تماس حاصل فرمایید. البته شبکه های اجتماعی ما را هم برای مشاهده محصولات و سریعتر مطلع شدن از تولیدات جدید دنبال کنید.

نمونه شلوار اسلش های مردانه

در ادامه می توانید تعدادی از محصولات ما را مشاهده کنید.

تهران مارک
ارسال دیدگاه